Ga naar inhoud

WK 2014


Eindbaasz

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik was dus Dinsdag bij de phone house die allemaal blij zeiden dat ze het huaauauawei + abonnement pakket van hollandsnieuwe dat ik wou nog gewoon hadden Kwam ik um volgende dag halen, was hij er toch niet meer en konden ze hem ook niet meer leveren. Meneer zei "ik bel het filiaal in eidndhoven wel even" en ik moest hem er dus op wijzigen dat dat filliaal al 3 maanden niet meer bestaat. Toen ben ik maar vene naar Belcompany gegaan (waar ze hem volgens the phone house echt niet meer zouden hebben), en heb ik het abonnement in 30 minuutjes afgesloten Met de hartelijke service van de Phone house!
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb die kwibus die altijd bij Pownews komt van piratenpartij (Dirk Poot) zelf ook geinterviews. Echt raar hoe pow die mensen zo voor gek kunnen zetten. Dit is een documantaire die ik voorschool gemaakt heb over hen. Is echt en geweldig slimme man dat https://www.youtube.com/watch?v=Z6tvbSlY3A4 Allemaal eventje kijken natuurlijk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...