Ga naar inhoud

WK 2014


Eindbaasz

Aanbevolen berichten

>Gewoon lekker Guild Wars 2, gratis MMORPG of desnoods FF a Realm Reborn inderdaad. Guild Wars 2 was te eentonig en als je eenmaal je max level had behaald, was er niet meer veel te doen. Ik had echt meer van die game verwacht. Ik had gehoopt dat het eindelijk een game was waar je niet telkens dezelfde monsters zou afslachten. >Als ik jou was zou ik eerst kijken naar de populairste gratis MMORPGS. Naar mijn mening zijn die veel leuker dan TESO, en naja gratis.. Ik heb een aantal gratis MMO's gespeeld (vooral CABAL Online) en ook AION toen het nog niet F2P was. Beiden waren top, maar ik ben toe aan iets nieuws.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 2,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nee maar gun me die competitie gewoon. Jij zit op 20+ stemmen en ik heb al die rijkdom niet. Ik verlang er zo naar, ik ga vannacht niet eens kunnen slapen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Orange, heb je het artikel niet gelezen? Haha. Nu is de nominatie ronde, 6 mensen gaan er door. Hoogstwaarschijnlijk de 6 mensen die Boemer net benoemde, en die kunnen dan een poster laten zien (wat iedereen al heeft gedaan eigenlijk) en een motivatie geven, DAN wordt er gestemd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps, ik zag dit helemaal uit context x) Ja dan is die laatste poster ietwat overbodig! Daarnaast is dat stukje dat ik schreef totaal niet de motivatie die ik ga gebruiken voor de tweede ronde. Zelf heb ik liever dat de mensen die voor mij kiezen een idee hebben waarop ze stemmen. Daarom had ik dat korte stukje geschreven.

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Ik vind de Amerikaanse beter ja. Moet nog steeds aan seizoen 2 en 3 van de Britse beginnen. En seizoen 2 van de Amerikaanse. Ik raad sowieso iedereen de Amerikaanse House of Cards aan. Kevin Spacey speelt z'n rol echt verdomdt goed, Robin Wright is btw ook echt een steengoede actrice. De hele complotten en plannetjes zijn echt zo sneaky dat het humor en voldoening geeft, ook voor de kijker.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...