Ga naar inhoud

Boeing 777 Malaysia Airlines Neergestort


Theitanic

Aanbevolen berichten

@OMGWTFBBQ Wat je zegt, een discussie is leuk, MAAR, wie er om vraagt die krijgt het. Komt ook bij dat er met die gast geen discussie is te voeren, lees het topic maar terug. Wij vragen om goed onderbouwde argumenten en meningen en meneer die verzuimt dat. Nee, alleen zeggen dat Oekraïne het gedaan heeft en dan met linkjes komen die er niks mee te maken hebben.. Nu en tijdens het onderzoek aldaar de feiten op tafel kwamen en liggen, is het nog van "Nee, hun hebben het niet gedaan, het is Kiev". Zelfs met een bekentenis. En wat die reacties betreft? Sommige konden niet, bijv. over z'n moeder, maar de rest, nee, zie geen problemen. En die vinger van me staat nog steeds recht overeind zijn kant op. @Katrien Om 16:00 ben ik ook stil. Dat geruzie? Sorry, heeft ie aan zichzelf te danken. Chauvinistisch? Waarom? Is gewoon normaal hoor...Je ziet het overal: Afrika, ja is klote daar, hebben we niet veel mee. Gaza en Israël, ook klote daar, hebben we ook niet veel mee, maar dat is andersom ook. Denk je dat die Afrikanen, Palestijnen en Israëlers ook zo met die ramp bezig zijn? Wel nee, er zitten immers geen mensen in met hun nationaliteiten. Ik heb ze ook niet gehoord op tv hierover.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 765
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vanwege die reden ben ik ook minder begaan met de media. Aan de ene kant, omdat er zo veel ellende is in de wereld die elke dag in het nieuws weer in je gezicht wordt gedrukt, daar krijg je een zeer negatief beeld van de mens van en maakt je sneller ongelukkig. Daarnaast omdat de 'entertainment-factor' zo hoog moet zijn. De mensen moeten iets hebben van: "Wow! Wat erg!" in plaats van: "Wat zijn ze weer onmenselijk bezig." Op die manier krijg je alleen nieuws in een ander jasje van de dag ervoor. Ik weiger me dan ook mee te laten slepen doordat de media mij probeert op te leggen dat ik het heel erg moet vinden.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er word hier inderdaad wel geroepen van "Ja in Israël en Palestina zijn ze ook continu aan het vechten en als mensen daar dood gaan dat interesseert de westerse wereld ook niks!" Wat BBQ zegt, we zijn er interesse in verloren. Hoelang zijn die lui nu al aan het vechten? Toen ik 6 was was het al bezig. Eerlijk gezegd vind ik het ook maar raar dat vandaag een Nationale Rouwdag is. Ik leef mee, en ga ook wel stil zijn maar het is al 5 dagen later. Respect voor de nabestaande natuurlijk maar we lijken wel op R. Reagan die 5 dagen later die persconferentie hield na zo'n soort zelfde incident. Als we echt gewoon stil hadden gestaan hadden we wel direct de dag erna stil kunnen zijn. Het is al af aan het dwalen imo. Het is nog steeds erg daar niet van, maar over een maand is dit allemaal voorbij gewaaid en wie denkt er dan nog aan? MH17, wat is dat? Een nieuwe militaire operatie? Oh, dat vliegtuig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@OMGWTFBBQ Prima, heb je gelijk in. Je hoort je te gedragen hier, maar dat geldt dan wel voor beide kanten. En gaat het niet bewust uitdagen hier, nogmaals, Ik en waaronder Raul kwamen met onderbouwde argumenten en als je vraagt aan hem of hij dat ook wil gaan doen, doet ie het niet, maar alleen patriottistisch zitten doen en onzin verkondigen. Komt er een mod om de hoek kijken, dan is het van "Ja, maar je mist een stuk ergere beledigingen", oftewel lekker zielig zitten doen Maar goed, ik zal het wel overdrijven en fout hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

eigenlijk moeten ze daar helemaal nix meer aan doen aan die landen feit is dat ze het toch niet leren en als het eenmaal lukt kunnen ze er niet mee omgaan zie egypte irak enzo en dan begint het feest weer van voor of aan omdat die moslim extremisten weer hun zin moeten door draven en gezeik veroorzaken
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle leden van Hamas opsluiten lijkt me een prima oplossing. De normale Palestijnen kunnen volgens mij prima samen wonen met israel. Natuurlijk moet er dan nog wel heel wat gebeuren. Meeste palestijnen zijn gewoon geïndoctrineerd door Hamas. Ik snap ook niet waarom onze media zo vaak sympathie kiest voor Hamas. Het zijn gewoon een stel terroristen.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Veel plezier! (niet dat dat kan in Finland...) thanks Ik ben er nu al 5 keer geweest en ik vind het helemaal mijn land om me er **later** misschien te gaan vestigen. Lekker rustig. Niemand bemoeit zich met jouw zaken. Strenge winters en mooie zomers. Niet zo winderig en regenachtig als hier. Wel vind ik dat Nederland een betere plek is om op te groeien, met betere gezondheidszorg etc. >Goede reis en fijne vakantie (neem aan dat het voor vakantie is) jaa danku, met mn pa lekker veel gewandeld
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het jammer dat sommigen niet normaal kunnen reageren (ja ook van mezelf soms). Beschaafd aan iemand uitleggen waarom jij het niet eens bent met zijn mening enz. zal lijden tot een bespreekbare discussie. In tegenstelling tot een patstelling van scheldwoorden die hieronder zoal te lezen valt. Als ik ergens emotioneel over raak dan helpt het voor mij om even te wandelen in het parkje ofzo. In ieder geval zodat ik genoeg tijd heb om rationeel na te denken. Natuurlijk is een wandeling niet erg handig voor op deze thread (dan sterf ik uiteindelijk van uitputting), maar even naar de wc gaan of even een sigaretje roken doet wonderen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog iets meer dan een uur te gaan en ik houd het al niet meer uit na dit gezien te hebben. http://www.3fm.nl/nieuws/detail/359693/Veel-aanvragen-voor-17-jarige-Minh Een paar van mijn vrienden op Facebook hebben hieraan meegeholpen, heel erg lief, of je nou van de muziek houdt of niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...