Ga naar inhoud

Boeing 777 Malaysia Airlines Neergestort


Theitanic

Aanbevolen berichten

  • Reacties 765
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mensen, en TheRussian. Wat proberen jullie te bereiken? Iedereen weet allang al dat rusland eem vinger in de pap heeft daar. Ook therussian. Dat hij het niet wilt toegeven ala, maar wij kunnen blijven proberen hem te overtuigen maar dat gebeurt toch niet. Negeer die gast of voer een normale discussie met hem. Maar elkaar overtuigen gaat toch nooit werken
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heftige discussie hier, maar ik wil jullie even herinneren aan de nationale dag van rouw, en dat we om 16:00 mogelijkheid hebben tot herdenken van de slachtoffers ipv ruziën met elkaar en therussian. Ik weet niet wat Wouter en de rest vd redactie doen, maar ik leg rond 4 uur mijn figuurlijke pen even neer. Niet dat ik zo chauvinistisch ben, maar uit respect voor de nabestaanden, en in de stilte wil ik geen wraakgevoelens, maar liever zie ik dat de familie en vrienden van de slachtoffers de kracht vinden erbovenop te komen. En dat is al niet makkelijk als je iemand in n auto-ongeluk zou verliezen ofzo, laat staan als heel het land in rep en roer is over die tragedie, om je heen houdt niemand op over dat moment dat een geliefde van je... Na deze lange reactie, excuses en hopelijk nog een fijne dag voor de rest van de dag...
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Klap voor je smoel is ook leuk, ga lekker je eigen ouders beledigen. >The_Russian is echt een klapmongool. >een hele DIKKE middelvinger voor je.. Een discussie op deze website is leuk, graag zelfs, maar kappen met dit soort reacties. Dit is geen leuk onderwerp, maar dat betekent niet dat jullie niet gewoon vriendelijk met elkaar om kunnen gaan. Heb een beetje respect voor elkaars mening.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een media-hype, dat staat me erg tegen. Er zijn laatst meer dan 300 mensen omgekomen in Syrië bij een gasveld. Aangezien dat geen Nederlanders zijn is dat niet zo erg, nonsense! De media creëert waarschijnlijk onbewust een grote kloof tussen de wereldbevolking als geheel, door het nationalistisch nieuws veel belangrijker te maken. Als het een Duits vliegtuig was geweest, was er na 2 à 3 dagen amper nieuws meer over geweest. Bij mij overstemt de ontevredenheid van prioriteiten in het nieuws in plaats van meeleven met de nabestaanden. Als ik ze had gekend had ik ze op mijn eigen manier gesteund, vraag me ook af hoe zinnig het is om hier op kantoor (waar ik toch al de hele dag stil ben) een minuut stil te zijn. Uit het belang van saamhorigheid ben ik een minuut stil.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de media weinig aandacht besteedt aan Syrië omdat men die oorlog ondertussen een beetje beu is. Het is al zo lang bezig en er zijn al zo veel berichten over geweest dat het als 'normaal' wordt beschouwd. Het is een eeuwige oorlog waar we onze interesse in zijn verloren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...