Ga naar inhoud

Het gespierde krachtpatsers topic


Anabole

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Ik neem extra vitamines om zeker te weten dat ik dan mijn aanbevolen dagelijkse hoeveelheid binnen krijg anders moet ik het steeds gaan uitrekenen dit is veel makkelijker. Ik verdeel het gewoon over de dag heen. Dat snap ik, en er is ook niks mis mee, maar voedingsstoffen uit eten halen is altijd beter dan uit andere shit. hetzelfde geld voor de reactie van Stefan. Ik pak zelf ook shakes maar het merendeel haal ik uit mijn voeding. Dat is gewoon beter
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Stefan & Katrien, Ja ik doe aan mealprep. Tegenwoordig bestel ik het online op musclemeat.nl. Dus hoef niet meer te koken voor de hele week. Maar heb alsnog elke dag kip met rijst en brocoli etc. En ja ik heb alles uitgerekend in een excel bestand. om zo de goede aantellen kcal,vet,koolhydraten, eiwitten binnen te krijgen. Ook bepaalde dingen eten om bepaalde tijden en elke 2 uur eten. Maar zoals katrien ookal zegt is dit bij Anabole nog veel erger. Waar niet persé iets mis mee is maar ik vind dat als je zoveel losse vitamines en voedingswaarde moet gaan nemen je iets fout doet in je voeding. Ik zelf neem alleen zinc erbij en dat heeft te maken met iets buiten fitness om
Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste maaltijden die ik eet zijn paleo of uit het boek grip op koolhydraten . Die laatste tijd moet ik juist meer eten omdat ik per dag op de drukke dagen gemakkelijk 900 calorieën verbrand. Als het om koken gaat dan ben ik meer van het vlees bakken of een grote pan spaghetti maken voor 2 dagen. Een ei bakken dat wil ik ook nog wel doen. Mijn vriendin is een betere kok in de keuken. Het is niet dat ik het niet kan maar ik moet eerst zin daarvoor maken en heb er minder plezier in. Gameguy woon jij nog thuis , op jezelf of samen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Wist je dat mannen met bierbuikjes meer seks hebben dan andere mannen. Wedden dat je dat niet wist. En het is namelijk ook nog onderzocht meerdere malen. Er is 1 onderzoek maar geweest door de universiteit van Californië. Tenminste wat ik kon vinden link even die andere onderzoeken a.u.b. En waarschijnlijk palen die lui chicks die net een 6je zijn lol. Btw kijk de reacties op deze kneus https://www.youtube.com/watch?v=GSp1K1HIy4s Maak ff een bierbuik versie denk niet dat je dezelfde reacties krijgt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Gameguy woon jij nog thuis , op jezelf of samen? Nog thuis, avond eten eet ik dus wel met de pot mee. >Hij is 19 duur zeer waarschijnlijk wel. Hoe weet je dat? :O >Gameguy wat weeg je (+lengte a.u.b) en wat woog je toen je begon? Ik woog voor het fitnessen ongeveer 85 (puur ongezond leven en vet)en ben toen 10 kilo afgevallen naar 75, weeg ondertussen bijna 80 weer. ben trouwens ongever 183cm lang
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaring met depri zijn/depressieve gevoelens in combinatie met sporten zijn wat gelimiteerd, maar op een baaldag kan sporten ontzettend goed voor me werken. Hoe uitgeputter ik uit de sportschool kom des te beter de voldoening is van het sporten. Des te meer als je een persoonlijk record hebt verbroken of als je in de spiegel ziet dat je lichaam er op een positieve manier reageert. Maar ik merk dat wat ik eet ook een positieve/negatieve uitkomst op me heeft. Afgelopen zaterdag iets teveel suikers in mijn lichaam gepropt en de zondag erop had ik het lichamelijk en geestelijk wat zwaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Squats 2x15 Deadlifts 2x15 Chin ups 2x15 Bent over barbell row 2x15 Bench press 2x15 Standing military press 2x15 Shrugs 2x15 Side raise 2x15 Sitting calf raise 2x15 Triceps extensions 2x15 Dumbell curl 2x15 Hanging leg raise 2x15 Is dit redelijke fullbody workout?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...