Ga naar inhoud

Het gespierde krachtpatsers topic


Anabole

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Maar je weet toch wel dat mensen ergens moeten beginnen. Heb je daar dan tips voor? Ik heb nog nooit schema's hier voorbij zien komen waar mensen mee kunnen beginnen. Op andere fora lees ik over bijv. stronglift 5x5 en starting strength. Hier zie ik alleen maar weight gainers of loss middelen voorbij komen. Dat weer ironisch is want waarom zou je beiden nemen in dezelfde fase? Spieren opbouwen en gewicht verliezen gaat misschien nog in het begin, maar wil je droog trainen dan raak je ook wat spieren kwijt en wil je echt spieren krijgen dan krijg je een buikje. Maar ok, dat riedeltje herhaal ik maar elke keer weer...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Stefandepefan ik ben zelf persoonlijk niet zo van de trainingsschemas ik bekijk het meer van welke spiergroepen ik per keer train . Ik ga meestal 4 keer per week soms een extra dagje thuis. Als ik thuis train is het meer opdrukken en met halters. Opdrukken doe ik thuis meestal 300 keer en daarna constant setjes met halters meestal een half uur lang.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik train 2 keer per week borst en trapezius daar leg ik de meeste focus op. Ik train graag met losse gewichten. Voor me benen doe ik squatten en legpress. Armen ,buik , rug,etc die oefeningen pak ik ook mee. Maar ga niet iedere keer voor fullbody trainen. Op een sportschool kunnen ze wel schema's voor je maken. Een bmi test is ook aanteraden . Ik sport meestal anderhalf tot 2 uur per keer dat werkt het beste voor mij meestal eerst een half uur warming up vooral armen en daarna knallen met zware gewichten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Avant met gainen is niks mee maar doe het dan wel met mate ,gezonde voeding blijft altijd erg belangrijk. Die gainshakes zijn makkelijk om naast mijn dagelijkse voeding wat extra calorieën binnen te krijgen . Ik ben ook laatst begonnen met preping ik eet dan een paar keer per dag rijst met vlees of vis. Brood eet ik wat minder omdat ik het nu vervang. Bij iedere sport kun je blessures krijgen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@superries Voglens zijn die producten niet zozeer het probleem, meer het feit dat jij en Anabole op pu.nl zitten en daar nogal serieus reageren op de comments van de mensen. Er is niks mis met dingen delen hier etc maar pu.nl is nou niet al te serieus. Voor echte gesprekken over bodybuilding etc raad ik je aan naar sites zoals bodynet enz te gaan. Zit ik zelf ook op.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...