Ga naar inhoud

Het gespierde krachtpatsers topic


Anabole

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hellraidermike heb jij misschien iets te compenseren met je te grote bek hier op de pu? Word je misschien veel gepest in het dagelijkse leven en vind je jezelf heel erg stoer hier op internet waar niemand kan zien hoe verschrikkelijk lelijk jij bent... Zou kunnen lijkt mij! Ik ga naar de sportschool omdat ik het leuk vind en omdat ik steeds mijn personal records probeer te verbreken op gebied van kracht. Daar is heel wat discipline en doorzettingsvermogen voor nodig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie tips zijn hier te vinden! Zelf nooit echt een krachtpatser geweest, maar kan wel genieten van 1 of soms 2 keer per week 2 uurtjes sportschool. Ik lette wel een beetje op mijn eten maar probeerde vooral gezond te eten niet zozeer rijk aan eiwitten. Als je ook maar 1 keer per week naar de sportschool gaat voel je je toch ook al beter, laat staan 4 of 5 keer!(daar zelf geen tijd/zin voor gehad ;)) Helaas ga ik op het moment helemaal niet meer naar de sportschool, maar hoop van de zomer toch weer te kunnen beginnen :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Druk, druk,druk ik probeer toch wel steeds 4 keer per week naar de sportschool te gaan. Heb s'morgens geen tijd meer om te sporten zoals ik eerst deed . Nieuw werk en het goede eten schiet daar nog wel eens bij in daar moet ik meer de tijd voor nemen. Naar het werk omkleden in richting de sportschool. Discipline is er nog wel maar lichamelijk zwaar is het op dit moment wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...