Ga naar inhoud

Het gespierde krachtpatsers topic


Anabole

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...
Laat ik ook weer eens een aandeel in dit topic leveren. Vorige maand meegedaan met Mud Masters en moet zeggen dat ik het erg leuk vond om aan deel te hebben genomen. Ik had eerlijk gezegd nooit verwacht dat ik aan zoiets zou meedoen, maar mijn sportschool regelde trainingen en ik was wel toe aan een nieuwe uitdaging. Goede meting ook gelijk om te kijken of je conditie een beetje goed is. En ondanks dat ik geen spierpijn had en 12 kilometer in plaats van 6 achter de rug had, is het leuk om voor het volgende event te gaan trainen in september. Dus hardlopen en bootcamp zijn mijn nieuwe vrienden geworden. Gelukkig word het weer ook beter...
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Ik wordt weer een gespierde krachtpatser! Ik had mezelf beloof om na de vakantie, na 1 freaking jaar, weer te beginnen met trainen en ben gisterochtend begonnen met borst en triceps. Vandaag al last van spieeeeerpijn pfffff...morgen zal het nog erger worden denk ik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Kent iemand hier nog een goede oefening om van die prominente sleutelbenen af te komen? Ben nu een paar maanden aan het gymmen en het gaat best lekker, vooral benchen en ik merk dus ook wel wat noob gains bij mijn borst, alleen omdat mijn sleutelbenen nog erg aanwezig zijn zie ik er toch nog vrij skinny uit. Dus hoe kan ik die sleutelbenen het beste 'wegwerken'?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Inmiddels weer 2 maanden bezig met 4x per week trainen en clean te eten. Geen suikers en andere (lekkere) troep dus. Ik eet 's morgens oatmeal met rijstmelks met banaan en kiwi erin, 's middags cinoa met kip, zoete aardappels en groenten. Tussendoor sinasappels, appels, papaya en watermeloen en 's avonds een wrap met sla, komkommer, ei tomaat en ui erin. Iemand nog tips voor extra proteines?
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Koolhydraten = koolhydraten Nee Roos, oelewapper. Er bestaan namelijk zoiets als nutriëntrijke koolhydraatbronnen (fruit, granen, peulvruchten etc.), nutriëntarme koolhydraatbronnen (soft drinks, energie drankjes etc.) en vetrijke koolhydraatbronnen (cake, gebak, chocola en koekjes etc.) Die 2 laatst genoemden zijn niet echt goed voor je.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben niet zozeer bezig met afvallen, in de zin van ik wil kilo's kwijt want ik ben namelijk totaal niet dik en nooit geweest. Ben bezig met gezonder te eten en m'n lichaam nog strakker te krijgen. Ik snap niet wat je bedoeld met "te laat". Het is nooit te laat om gezond te leven en om aan je body te werken, waar ik woon heb ik trouwens 365 dagen per jaar zomer. En daarnaast hoef ik niet te shinen. Ik doe het namelijk niet voor anderen maar voor mezelf.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...