Ga naar inhoud

Het gespierde krachtpatsers topic


Anabole

Aanbevolen berichten

>Je gaat suikers wat in fruit zit hopelijk toch niet vergelijken met de suikers die in snoep, koekjes etc zit? Jawel. Je lichaam kent geen verschil tussen suikers uit snoep of suikers uit fruit. Je krijgt tijdens het eten van fruit dan wel meer vitamine binnen ipv rotzooi. Maar suiker is suiker, ook uit fruit. Is zelfs wetenschappelijk bewezen
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 2,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
>Gelukkig staat spierpijn niet gelijk aan het goed hebben gedaan of iets dergelijks. Ben ik niet helemaal met je eens. Spierpijn is een teken dat er scheurtjes in je spieren zijn ontstaan, die gaan helen waardoor je spieren groter worden. Als je geen spierpijn meer krijgt dan doe je iets niet helemaal goed, je gaat dan waarschijnlijk niet tot het uiterste. Spierpijn zal niet altijd zo heftig blijven als in het begin, maar het moet wel degelijk aanwezig blijven zijn om grotere spieren te krijgen. (als dat je doel dan is teminste)
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Spierpijn is een teken dat er scheurtjes in je spieren zijn ontstaan, die gaan helen waardoor je spieren groter worden. Spierpijn is vaak een teken dat je na het sporten te weinig eiwitten binnen hebt gekregen om juist je spieren weer te fixen. Dat is wat mij gezegd is. Heb zelf nauwelijks van spierpijnen en de spiertjes groeien hier wel. Of misschien is mijn zenuwstelsel naar de klote, ook dat kan.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

In ieder geval zou ik niet GameGuy's tip voor het alterneren van je handen opvolgen. Zeker bij zwaarder gewicht is het risico dat je biceps van de arm waarvan de hand gesupineerd is in- of afscheurt. Beter doe je specifieke oefeningen om de gripkracht in je onderarmen te versterken, bijvoorbeeld door meer te masturberen, zoals Avant al voorstelde (niet vergeten af te wisselen), pull-ups e.d. eens aan een fat bar te doen en allerlei andere oefeningen die je prima zelf op kan zoeken voor het sterken maken van je polsen en onderarmen, waardoor je uiteindelijk meer gripkracht ontwikkeld in je handen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 5 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...