Ga naar inhoud

Het overgewaardeerde topic.


Simon Zegt

Aanbevolen berichten

  • Reacties 380
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Fucking fanboy met je rare reactie, ik kan uitleggen wat ik wil, maar dat zal bij jou toch geen flikker uitmaken ben ik bang. Maargoed, ik vind het geen slechte serie hoor, ik heb mij er zeker mee vermaakt, maar net zoals jij reageert iedereen meteen zo fucking autistisch als je ook maar iets negatiefs over Breaking Bad hebt te zeggen. Net zoals gelovigen vaak reageren als je hun religie bekritiseert. Daarom vind ik het dus een zwaaaaar overgewaardeerde serie. En mocht je de minpunten van de serie zelf willen weten (naar mijn mening dus, niet huilen jeppertje): - Veel te langdradig, eerste twee seizoenen gebeurt er nauwelijks iets, pas vanaf seizoen 3 wordt het pas spannend. - Walt Jr/Flynn of hoe hij zichzelf dan ook wilt noemen - "Fuck, ik heb geld nodig. Laten we meth dealen. Fuck, dat ging fout, laten we stoppen. Voordat het echt mis gaat." Twee dagen later: "Shit, ik heb wel nog steeds geld nodig, laten we maar weer meth dealen. Shit, dat ging dus helaas weer mis, laten we maar stoppen voordat het een keer pas echt mis gaat." Twee dagen later: "Kut, ik heb weer geld nodig..." En dat gaat dus eigenlijk heel de fucking serie zo, maar dan in een net wat ander en groter jasje. - (SPOILER) De manier waarop Hank erachter komt dat Walter Heisenberg is, erg makkelijk. En zo kan ik nog wel wat meer dingen verzinnen als ik echt blijf zoeken. Maar zoals ik al zei heb ik me zeker vermaakt met Breaking Baden zal ik waarschijnlijk veel meer plus- dan minpunten op kunnen noemen, anders zou ik het nooit tot de laatste episode hebben uitgehouden. Maar om het nou zo de hemel in te prijzen zoals iedereen doet, nee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje MetalGearBob, de enige die autistisch reageert ben jij, met de manier hoe je uit je sloffen schiet! Ik zit nog niet zo lang op het forum, maar dat hoeft zelfs niet om in te kunnen zien dat Batmanjepper die nekslag als sarcastisch bedoeld. Als je dat niet kan zien, en reacties plaatst over niet huilen fucking fan boy, is dat nou geen vorm van autisme? Tuurlijk mag jij ook je eigen mening hebben, je mening respecteer ik ook. Kritiek is juist een van de belangrijkste/de belangrijkste dingen om dingen te verbeteren. Dat het soms wat te langdradig is, en het einde met Hank geef ik je gelijk in. Flyn (Walter Jr.) vind ik juist een gaaf personage en erg goed geacteerd! Hoe jij de verhaallijn beschrijft is wel heeeeel erg kortzichtig. (Is dat ook geen vorm van autisme? Lol) Dus volgende keer wanneer jij een meningsverschil hebt, reageer dan niet zo als een debiel. We zijn nou eenmaal niet allemaal het zelfde. En als je daar niet om mee kan gaan, dat iemand een andere mening heeft dan jij, hè, is dat ook geen vorm van autisme?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit m'n sloffen schiet. :') Zo gaat dat nou eenmaal op het internet (en in het echte leven ook, trouwens!), als iemand dom doet kan hij/zij een nog dommere reactie terugverwachten, deal with it. Batmanjeppers reactie is gewoon een mooi voorbeeld van hoe overdreven men vaak reageert als je BB bekritiseert, waarmee mijn punt dat heel die serie overgewaardeerd is eigenlijk alleen maar wordt bevestigd. "Dus volgende keer wanneer jij een meningsverschil hebt, reageer dan niet zo als een debiel. We zijn nou eenmaal niet allemaal het zelfde. En als je daar niet om mee kan gaan, dat iemand een andere mening heeft dan jij, hè, is dat ook geen vorm van autisme?" Misschien wel, maar daarmee is batmanjepper dus eigenlijk de autist volgens jouw logica. Sukkel. :') Spreek jezelf niet zo tegen aub.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nja ik kan nu wel alles gaan citeren waaruit blijkt dat jij minstens net zo 'overdreven en dom' reageert als ik, maar daar heb ik geen zin in, lees je eigen teksten er nog maar eens op na. Maar ik vind het wel heel lief van je dat je het voor jepper opneemt hoor! Misschien kunnen jullie binnenkort samen afspreken een Breaking Bad marathon houden. Dan gaat de een gekleed als Walter White (dat ben jij, want oud en miserabel) en de ander als Jesse. Tof man! En geen nekslagen uitdelen aan mensen die het niet zo spectaculair vinden aub. Doei.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> De manier waarop Hank erachter komt dat Walter Heisenberg is, erg makkelijk. Dit was het enige argument die je gaf waar ik me een beetje in kon vinden, die andere zijn nogal zeurderig en vooral persoonlijk. Seizoen 1&2 vond ik geweldig (Tuco). Hij is nog een poeperd in de eerste 2 seizoenen hij moet nog in de bad guy veranderen dus logisch dat het sloom gaat. Ben het wel met je eens hoor dat het een overschatte serie is, maar niet om de redenen die jij geeft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

MetalGearBob. Je bekritiseerd een serie die door nagenoeg iedereen de lucht in geprezen wordt, zonder dat je hierbij uitleg geeft. Dat je dan een reactie kan verwachten weet je donders goed. Ik vraag in mijn reactie gewoon naar uitleg, op een "in mijn ogen" grappig bedoelde manier. Kennelijk zit het jou nogal erg hoog, want jij ziet dit meteen als een persoonlijke aanslag. Gelukkig leg je nadat ik het vraag wel uit waarom dat je het minder vind, dan kan ik ook begrip voor je mening opbrengt. Jammer dat het dan weer samen moet gaan met opmerkingen als autist en janken en zo. Voor iemand die zich aangevallen voelt doe je nogal hypocriet. En nogmaals, die nekslag was gewoon een grap. Ik zal er echt niet wakker van liggen als jij mijn mening over een serie niet deelt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Seizoen 1&2 vond ik geweldig (Tuco). Hij is nog een poeperd in de eerste 2 seizoenen hij moet nog in de bad guy veranderen dus logisch dat het sloom gaat. Ja dat snap ik opzich nog wel, misschien dat mijn verwachtingen te hoog lagen doordat iedereen zei dat ik deze serie MOEST kijken omdat er zoveel in gebeurt etc. Als ik dan vervolgens met moeite door het eerste seizoen heenkom stelt dat me een beetje teleur. En Tuco is dan wel weer een van m'n favoriete personages uit de serie idd. En @ Batmanjepper: Snap ik, ik bedoelde voor de rest ook niet heel veel met m'n overdreven reactie, het was ook misschien meer gericht op Breaking Bad fans in het algemeen die vaak niet tegen kritiek kunnen, excuses. Boon heeft er meer lading aan gegeven dan nodig was door er zo tegenin te gaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...