Ga naar inhoud

Het overgewaardeerde topic.


Simon Zegt

Aanbevolen berichten

  • Reacties 380
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dorito's. Op 1 enkele soort na vind ik ze niet te vreten. En die enkele soort kan er ook maar net mee door. Iedere rapper die alleen auto-tune gebruikt. Als je een programma moet gebruiken over je stem omdat mensen anders horen hoe vals het is, hoor je niet zo populair te zijn. Neem zangles of hou je bek dicht. Giel Beelen. Iedereen vind hem maar geweldig, ik vind het maar een arrogante zelfingenomen kwal. 4 keer de balkenende norm verdienen, en dat ook de normaalste zaak van de wereld vinden, terwijl je voor een publieke omroep werkt. Terwijl je alleen wat plaatjes draait en door een mic lult. Fred Rutte. Ik vond het bij PSV een trainer van niks, dus ik heb wel medelijden met feyenoord nu. Oh en als ik dan toch over voetbaltrainers bezig ben: van Basten vind ik ook een trainer van niks. En als het op analyseren ervan aankomt wil ik graag de snor aandragen. Altijd maar weer de makkelijke populistische opmerkingen maken, met hier een daar een schuin grapje. Het was een jaar leuk, maar we hebben het ondertussen wel gezien. Johan Derksen verdient helemaal niet zo veel aandacht. Glutenvrij eten. Gezond zijn is niks mis mee, maar mensen zijn echt een beetje doorgeslagen met het calorieen tellen, en voedingsstoffen peilen. Ben je allergisch voor gluten, dan eet je glutenvrij. Ben je niet allergisch ervoor, stel je dan niet zo aan. Action Figures. Doet me helemaal niks. Waaw je hebt een verzameling van 1.000,- euro. Maar pas op dat je het niet uit de verpakking haalt, want dan is het geen kut meer waard. Piklengte vergelijken voor nerds. Hier en daar een poppetje is wel geinig, maar ga niet de man uit lopen hangen omdat je collectie zoveel waard is. Nobody gives a shit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het helemaal met je eens op de figures na. Zo overgewaardeerd is het niet aangezien niet veel mensen zich ermee bezig houden. Het is wel een aparte community maar ik vind het persoonlijk niet overgewaardeerd. Komt misschien omdat ik er zelf mee ben gestopt en het daarna uit de klauwen is gelopen, geen idee..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag deze ook al in het Ondergewaardeerde topic staan maar ik plaats em liever hier! Spec Ops: The Line wat een gigantisch saaie game vond ik dit. De sfeer kon mij totaal niet overtuigen en daarnaast de gameplay ook niet en dan vooral de besturing!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel "nextgen" is het allemaal niet. Met name de Xbox One, die draait de meeste games niet eens in 1080p. Deze generatie moet het echt hebben van de games en niet van het apparaat zelf. En de games vallen tot nu toe steeds tegen. Heb het idee dat de publishers tegenwoordig te veel en te snel willen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...