Ga naar inhoud

Het overgewaardeerde topic.


Simon Zegt

Aanbevolen berichten

  • Reacties 380
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik word hier waarschijnlijk voor verbannen maar Dark Souls. Geen verhaal, slechte graphics(ik trek me normaal weinig aan van de graphics maar ik heb mooiere games gespeeld op de eerste Xbox) en waardeloze besturing. Geen enkele motivatie om deze game verder te spelen terwijl ik dit waarschijnlijk wel moet doen om dit meer te gaan waarderen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankzij de Rus, die me hier aan herinnerde; The Hangover. Luister mensen ik lach overal om, ik heb vrijwel elke humor film op dvd/video en zelfs de slechtste humor (behalve vrouwelijke cabaretiers) kan ik nog aanzien, maar bij The Hangover moest ik alleen maar lachen toen die Chinees uit de kofferbak kwam en bij al het andere hebben mijn chick en ik met een strak gezicht deze film gekeken. Iedereen (vooral mensen die normaal gesproken nergens om kunnen lachen) zei dat het DE BESTE HUMORFILM IS DIE ZE OOIT IN HUN LEVEN HADDEN GEZIEN! Ik vind er echt helemaal geen zak aan, deel 2 en 3 hoef ik al helemaal niet te zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...