Ga naar inhoud

UPDATE: Wat kan de redactie aan de website verbeteren?


SirEpicPigeon

Aanbevolen berichten

  • Reacties 290
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zijn er overigens serieus plannen voor een App? Ik denk als het een simpele newsfeed app is, dat je dan wel met €5k tot €10k klaar bent. Aangezien jullie de site al vol hebben met reclame, is die investering snel terug verdient. Ik gebruik andere apps voor nieuws, maar blijf hier komen omdat de communitie en leden me blijven boeien, en Nederlands leest toch altijd net wat makkelijker dan Engels.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
@Orangemic: wat is er mis met Disqus? Dat werkt prima, het is een bestaand systeem, je ziet of er nieuwe reacties zijn, je kunt notificaties krijgen, editen etc. Alles wat we willen zonder dat je zelf het wiel opnieuw hoeft uit te vinden met alle kosten, tijd en bugs die dat met zich meebrengt. @Mrikex: zo moeilijk is het bouwen van een app niet hoor en je hoeft ook niet alles in 2x erin te hebben. Begin met een app die de front-page weergeeft, waar je kunt inloggen, de artikelen kunt lezen en kunt reageren. In update 2 voeg je het community gedeelte toe etc.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Late reactie, maar oneens met Orange. Gifs in profile pics gaan epileptisch worden? Maar Gifs in comments kunnen wel?... Die support is er al heel lang, en volgens mij is dat nog nooit op die manier "fout" gegaan.. Waarom zou dat bij een profiel pic ineens zo anders zijn?? Een beetje moderne website support jpeg, png, gif en als het even kan nog veel meer!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dudes en dudettes, Heb gisteren een PM van Ed (de Eddemeister :3) gehad, vandaag ff langsgeweest op de *pu headquarterz* en met Ward en Jan besproken wat er moet gebeuren want ik ben uitgekozen om de pu website te *pimpen*. Ga er direct mee aan de slag dus mocht je feedback of goeie ideeën hebben, *let me know in the comments*. Grtzz (▀̿Ĺ̯▀̿ ̿) AJ

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Aan een dood paard moet je niet trekken. Ik adviseer je dan ook om een andere afstudeeropdracht te nemen nu het nog kan Mrikex, want met een nieuw uiterlijk ga je niet meer bezoekers hier trekken. Als de back-end kut is kun je dat niet met een nieuwe front-end repareren. En ook kun je niet de arrogante houding verscholen achter "sociaal correct" gedrag van redacteurs veranderen. >Vlucht nu je nog kan, het zou zonde zijn als je studievertraging op loopt. Called it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...