Ga naar inhoud

PU.nl's Domste quotes 500.


JahArmy

Aanbevolen berichten

> @Notak, nee, ik word niet boos als iemand de X1 niet leuk vind. Waarom zou ik? Ik vind PS4 ook niet leuk... ieder zijn mening. Het gaat op de manier waarop. En die bevalt mij allerminst! Termen zoals: Ik schijt op x1, als voorbeeld te noemen. Ik weet dat ik (net zoals velen) fanboy-achtige reacties kan geven. Ik ben maar gewoon gaan medoen met die shit hier. Ik weet dat ik duidelijk mijn mening hier tentoonspreid waar heftig op wordt gereageerd. Maar ik zal nooit of te nimmer beginnen met scheldwoorden gooien , zoals mongool o.i.d. mensen hier kunnen er niet tegen als ik gewoon zeg wat ik denk en beginnen vaak maar met beldigde taal uit te slaan. En daar begint de ellende! Niet bij mij! Zegt meer over hun dan over mij. Dus, ik geef hier gewoon mij mening, die bevalt, of bevalt jullie niet. MAAR REAGEER NORMAAL ZONDER TE SCHELDEN OF ANDERZINS BELEDIGEND TE ZIJN! ~ Dahamsta

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het net even anders. Respect heb ik naar personen die normaal doen, ongeacht de leeftijd. Ik spreek ouderen dan ook respectvol aan. Als die oudere toevallig een egocentrische klootzak is of iets in die trand, dan ga ik ook zeker niet respectvol met die persoon om, alleen omdat deze persoon ouder is. Of je nou 18 bent of 80, als je je als een lul gedraagt zal ik je ook als dermate behandelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet alsof ik respectloos met ouderen omga. Natuurlijk ga ik met evenveel respect met ouderen om als jongeren. Het ligt echter volledig aan elk individu of hij mijn respect verdient en daar gaat het mij om. Avant begrijpt blijkbaar als een van de weinige mijn principe.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe je iemand aanspreekt heeft meer met beleefdheid dan met respect te maken vind ik.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het eens dat je een eikel van 80 niet met 'u' hoeft aan te spreken, maar die opmerking van Tj33rd is behoorlijk arrogant. Ik heb geen idee hoe oud je bent, maar voor het gemak gok ik even 18. Dat zou beteken dat je net klaar bent met de middelbare school of er zelfs nog op zit. In 99.99% van de gevallen betekent dit dat je nog geen ene zak in je leven hebt bereikt. Een man van 80 daar in tegen, heeft waarschijnlijk zijn hele leven gewerkt. Wie weet woon jij in een huis die hij heeft gebouwd, wie weet heeft hij zich in WW2 ingezet voor Nederland zodat jij jezelf nu een Nederlander kunt noemen in plaats van een Duitser, wie weet heeft die oude man in zijn tijd als politici er voor gezorgd dat wij nu nagenoeg gratis kunnen studeren. Zo kan ik nog wel even door gaan. Om die reden moet je voor een ouder iemand wat respect tonen. Tuurlijk, de ouderen die hun hele leven aan een fles alcohol hebben lopen zuigen zijn een ander verhaal, maar over het algemeen hebben ouderen een stuk meer bereikt dan jij in de miezerige 18 jaar dat je hebt geleefd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Een man van 80 daar in tegen, heeft waarschijnlijk zijn hele leven gewerkt. Wie weet woon jij in een huis die hij heeft gebouwd, wie weet heeft hij zich in WW2 ingezet voor Nederland zodat jij jezelf nu een Nederlander kunt noemen in plaats van een Duitser, wie weet heeft die oude man in zijn tijd als politici er voor gezorgd dat wij nu nagenoeg gratis kunnen studeren. Zo kan ik nog wel even door gaan. Om die reden moet je voor een ouder iemand wat respect tonen. Wie weet heeft hij jarenlang in de bak gezeten. Wie weet was hij fout in de oorlog. Wie weet zit hij vastgeroest in oude denkpatronen en is hij schrijnend homofoob en bang voor buitenlanders. Oud worden an sich is de kunst van genoeg eten, drinken en schijten om niet voortijdig te overlijden. Het is mij onduidelijk waarom dat knap is.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit: >Dunne draak. Diegene die een ban verdienen zijn personen die lopen te beledigen en groffe taal uitslaan! Termen bezigen als mongool enzo. Ik geef alleen mijn mening, zonder kneuzige termen te gebruiken als mongool. Dua doe lekker ff gezond, idioot! Gevolgd door, onder andere, dit: >Douw jij dan lekker die gaystation diep in je stinkreet weg. Stelletje idioten!! Al moet ik toegeven dat hij me wel heeft laten lachen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...