Ga naar inhoud

PU.nl's Domste quotes 500.


JahArmy

Aanbevolen berichten

>Chápeau, Uhurus wat een meesterlijk stuk. Je kaart hier veel werkelijkheden aan voor het onvergankelijke zelf. Ook ergens -want ik wil ook kritisch zijn, voel ik wat grenzeloosheden en de functie van welke grenzen er wel tussen individuen zijn en moeten zijn. De nadruk ligt hier volkomen op het astrale -waar je echt veel moois in het aangeraakt, maar besteed geen aandacht aan de aarde anders dan de functie voor geestelijke evolutie. Misschien kun je daar een volgend stuk aan wijden? Ik zou dat zeker lezen! Ik vind dit sowieso een stuk dat je goed moet bewaren, en van tijd tot tijd teruglezen om het uit te diepen of aan te passen. Het zou een mooi manuscript kunnen zijn voor in de verre toekomst wanneer er meer duidelijkheid komt ten opzichte van de plaats van de mens in de ruimte. Vergeet ook niet dat jij ook mens bent. jij bent een mens, hier. Hier op aarde ben jij mens. Jij bent hier mens en mag als mens jouw lessen ondergaan. En deze lessen zijn niet alleen tot het begrijpen van het leven -wat je in grote mate al leert doen, maar ook in het leven van het leven. Het bewegen op de aarde en even loskomen van de astrale verbondenheid -want dan, pas dan schep je. Goed of slecht, karma aflossend of scheppende. Voor je eigen universum telt alles, elke gedachte. Maar vooral wat je op de aarde doet, in deze sfeer, in deze tijd. Nu. van die ene aarslikkende troll
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik heb het nog eens gezegd, soms verbaas ik me hoe ik tot zinnen kom die ikzelf nooit zou kunnen bedenken. In dit geval, inleiding. Als ik die bekijk, en hem telkens in een korte flits begrijp, ben ik best wel trots op mezelf. Zoiets kan men toch niet bedenken? Gecombineerd met de woordenkeus, welke een klein stukje kunst uitstralen. Neen? Soms is iets toch kunstzinnig geschreven? Als die inleiding iets is, is het wel kunstzinnig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...