littedemon Geplaatst: 26 augustus 2014 Delen Geplaatst: 26 augustus 2014 Hehe was al bang dat ik de enige was die dat dacht Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VictorDu Geplaatst: 26 augustus 2014 Delen Geplaatst: 26 augustus 2014 Ben ik het inmiddels ook wel mee eens Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daanthk Geplaatst: 26 augustus 2014 Delen Geplaatst: 26 augustus 2014 >me 2, wie gaat er nou met blokjes spelen? alle grote youtubers die oud zijn doen het voor de vieuws dus het geld. het is een spel voor 7jarige die lopen te krijzen als ze opgeblazen worden door tnt of zon groene monster. Een reactie van gta-kev Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
legendofbralo-2 Geplaatst: 26 augustus 2014 Delen Geplaatst: 26 augustus 2014 daar hoef je echt niet goed je best te doen : ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eindbaasz Geplaatst: 26 augustus 2014 Delen Geplaatst: 26 augustus 2014 Zelfcorrectie ;-) goed bezig man! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sledge Geplaatst: 26 augustus 2014 Delen Geplaatst: 26 augustus 2014 Perma-ban please. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 26 augustus 2014 Delen Geplaatst: 26 augustus 2014 Arme kassa juffrouw Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 26 augustus 2014 Delen Geplaatst: 26 augustus 2014 hahaha no offence...maar wat? seriously? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 27 augustus 2014 Delen Geplaatst: 27 augustus 2014 >mijn kijk op het leven is het meest helderste Faaltsaar strikes again Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RootAbyss Geplaatst: 27 augustus 2014 Delen Geplaatst: 27 augustus 2014 Kanonnen -_- Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 27 augustus 2014 Delen Geplaatst: 27 augustus 2014 Larsofwar18 >Die downgrade van Watch Dogs op pc is omdat Sony en Microsoft er voor betalen om de game lelijker te maken zodat de console versie niet veel minder is dan als de pc versie. Echt te belachelijk voor woorden. Maar eigenlijk horen de graphics van een game pc dubbel zo goed te zijn omdat je er ook dubbel zo veel voor betaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knarfster Geplaatst: 27 augustus 2014 Delen Geplaatst: 27 augustus 2014 Je kunt zeggen wat je wilt, maar imdb ratings zijn voor mij tot dusverre redelijk accuraat geweest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JahArmy Geplaatst: 27 augustus 2014 Delen Geplaatst: 27 augustus 2014 Rhalius >Smaken verschillen nu eenmaal, sinds AC3 ben ik helemaal klaar met die serie. Aangezien Watchdogs erg hetzelfde is heb ik daar ook geen interesse in. >Infamous en the last of lijken mij niet echt games die lang boeiend blijven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FOX-Inc. Geplaatst: 27 augustus 2014 Delen Geplaatst: 27 augustus 2014 Dan blijft er lekker veel aan kwaliteit games over idd :') Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YaraYara Geplaatst: 27 augustus 2014 Delen Geplaatst: 27 augustus 2014 Jup, niet omdat Ubisoft gewoon lui is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JahArmy Geplaatst: 27 augustus 2014 Delen Geplaatst: 27 augustus 2014 Ik begrijp niet hoe je zooo hipster kan zijn dat je zelf TLoU niet wilt spelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 27 augustus 2014 Delen Geplaatst: 27 augustus 2014 Wowgek moet er niet aan denken. 16 banen, 8 karts en nieuwe characters voor €12 >en nintendo steek die dlc in je hol ik wil geen fucking dlc zeker neit voor die idioot hoge prijzen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoemerHD Geplaatst: 27 augustus 2014 Delen Geplaatst: 27 augustus 2014 Haha, ja. Voor 12 euro heb je 16 banen, de helft van wat je nou al hebt in Mario Kart 8. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YaraYara Geplaatst: 27 augustus 2014 Delen Geplaatst: 27 augustus 2014 Mechanisch was the Last of Us niet zo heel interessant. Dus als je voor game-play speelt, dan is dat prima te begrijpen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoemerHD Geplaatst: 27 augustus 2014 Delen Geplaatst: 27 augustus 2014 Same, maar kom op. 12 euro voor gigantisch veel content.. Maarja, dat is mijn mening daarop. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VictorDu Geplaatst: 27 augustus 2014 Delen Geplaatst: 27 augustus 2014 YaraYara > Mechanisch was the Last of Us niet zo heel interessant. Dus als je voor game-play speelt, dan is dat prima te begrijpen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VictorDu Geplaatst: 27 augustus 2014 Delen Geplaatst: 27 augustus 2014 De gameplay zat goed in elkaar imo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoemerHD Geplaatst: 27 augustus 2014 Delen Geplaatst: 27 augustus 2014 Beetje ladders tegen de muur zetten vind ik niet heel speciaal, tbh. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sonya Geplaatst: 27 augustus 2014 Delen Geplaatst: 27 augustus 2014 Oei, da's wel ban-waardig ja :p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VictorDu Geplaatst: 27 augustus 2014 Delen Geplaatst: 27 augustus 2014 Dat is ook maar een paar keer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.