Ga naar inhoud

PU.nl's Domste quotes 500.


JahArmy

Aanbevolen berichten

> Ik ben onder andere gediagnosticeerd met hersenen die groot genoeg zijn om te weten dat een feeks een ander woord voor heks is Het anaal doen om een taalfoutje die ik beging vergeef ik je, dat was gewoon slecht van mij. Echter; groter brein =/= beter intellect

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je doet nu letterlijk hetzelfde als Avant maar dan nog meer, dat je het even doorhebt. Mierenneuken om een fucking klein detail, zoek iets om te doen met je leven man...

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Breingrootte staat niet garant voor een hoger intellect. Olifanten, walvissen en dolfijnen hebben grotere breinen dan mensen. En dolfijnen zitten dan ook bijna op hetzelfde niveau als de mens qua iq, zonder ooit de kans te hebben om zich te ontwikkelen. De maatstaf voor iq bij dieren is de relatieve grote van t brein. Je slaat de plank weer volledig mis.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>En dolfijnen zitten dan ook bijna op hetzelfde niveau als de mens qua iq, zonder ooit de kans te hebben om zich te ontwikkelen Definieer ontwikkelen. Ontwikkeling betekent niet per se net zo als de mens worden, je bekijkt het weer eens uit menselijk perspectief.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind daarom deze quote ook in dit topic thuishoren, samen met eigenlijk Ramons hele repertoire. Sorry DunneDraak hou nog steeds van je

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zegt dat dolfijnen op hetzelfde niveau zitten als de mens (dit klopt nog). Vervolgen zeg je dat ze ''niet de kans hebben gekregen om zich te ontwikkelen'' (dit slaat absoluut nergens op).

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dolfijnen hebben geen duimen dus kunnen ze zich niet ontwikkelen.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet hetzelfde niveau als de mens, maar wel het organisme dat qua iq het dichtst bij de mens komt. Zat er nog aan te denken daarstraks om dit in een extra comment te zetten nadat ik zag dat ik per ongeluk had geplaatst dat dolfijnen op hetzelfde niveau als mensen zitten maar dacht van ja wie gaat daar nou weer over zeiken de boodschap is duidelijk..

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...