Ga naar inhoud

HET RAPVOER TOPIC


Polbaspol

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
https://www.youtube.com/watch?v=IiNNBc557OQ Ik las op internet overal dat dit eigenlijk gewoon zijn beste nummer is, en ergens ben ik het daar zeker wel mee eens.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand al The Documentary 2 en The Documentary 2.5 al geluisterd? Erg goede albums! Gelukkig kan het nog anno 2015... http://cdn.urbanislandz.com/wp-content/uploads/2015/09/The-Game-Documentary-2-cover-art.jpg http://i1.wp.com/rapdose.com/wp-content/uploads/2015/10/the-game-the-documentary-2.5.jpg?fit=763%2C9999
Link naar reactie
Delen op andere sites

Luister de laatste tijd veel Apathy (demigodz), slaine en la coka nostra. Daarvoor mijn swollenmembers, vooral madchild, fase gehad. Echt een mafkees maar wel lekkere muziek :) Stropstrikkers als ik Nederlands wil. Zeker een aanrader als je van die rauwe old school sound houd. Voor de rest, check aotp, JMT, immortal technique, classified, atmosphere. Als je ze niet al kent. Ze staan vast al wel ergens in deze 348 comments.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik altijd zo irritant vond aan Game is dat hij zichzelf heel duidelijk in een traditie van west coast rappers probeert te stoppen in plaats van met daadwerkelijk iets nieuws te komen. Dat hij zijn albums/mixtapes (weet ik veel man) The Documentary 2.0 en 2.5 noemt getuigt van een soort dubbele herhaling. Best ok qua rappen, maar echt spannend is het allemaal niet. Goeie features wel hoor. E-40 >
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op the RED album leek het steeds alsof hij zijn features qua stijl probeerde te immiteren. En dat album had veel features. Check dat nummer met Big Boi maar, of die met Young Jeezy. Vind Game desondanks toch wel een van de toffere rappers qua stem en uiterlijk en The City is een van de gaafste nummers ooit.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind Game eigenlijk al vervelend sinds de G-Unit beef. Waar 50 Cent nog over zelfspot beschikt probeert Game te hard te doen alsof hij een rapper is die een bepaalde traditie voortzet, terwijl hij gewoon een anachronisme is. Hij heeft best een aantal harde nummers maar de westkust heeft inmiddels denk ik veel meer te bieden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf ga voor ''TRUUU'' van 2Chainz. Verder vind ik ''BANGBANG'' van Chief Keef tof, en ''Figaro'' van de Based God is ook een goeie.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...