Ga naar inhoud

HET RAPVOER TOPIC


Polbaspol

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wat vinden jullie van Raury? Ikzelf snap de hele hype niet helemaal. Vooral van die hipsterd omarmen die gozer helemaal, maar ik vind hem helemaal niet zo getalanteerd en hij probeert te hard Andre 3000 na te doen. Daarnaast is het echt een raar joch (check dat interview met Ebro)

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ontwijk je mijn opmerking door een persoonlijke aanval. Je mag dan 30 zijn, je discussievaardigheden zijn echt die van een 15-jarige.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat Zobaba zegt. My Beautiful Dark Twisted Fantasy is het album dat mij weer eens richting de hipper de hop en rap trok. Vind ik tevens ook een van de beste albums van dat genre dat oorballen mochten hoorden. >Als je Kanye West in een battle tegen echte MC's zoals Royce Da 5'9, Mos Def of Eminem, dán weet je wat er mis is met hem :) Oh god dit weer. Freestylen is iets wat Kanye totaal niet kan, maar dat maakt hem niet automatisch een slechte artiest of "nep".Daarbij zijn zijn live optredens lang niet zo slecht als men vaak denkt. Dit is gewoon weer het west vs east side argument maar dan in een ander jasje en je komt er nooit ergens mee.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ga je idd toch nooit uitkomen want het is en blijft een kwestie van smaak. Ik vind alleen persoonlijk niet dat je de talentloze "rappers" zoals Rick Ross, Lil wayne, Gucci Mane, Kanye West (ok die is dan wel iets beter dan de rest van dit lijstje), ASAP Rocky, Nicky Minaij, Future, etc. mag vergelijken met echte lyrical geniuses zoals: NAS, Rakim, Eminem, Mos Def, 2Pac, Royce Da 5'9, Q-Tip, Biggie, Joe Budden, KRS-One, Ice Cube, Eazy E & Jay Z. Maargoed, again, dat is mijn mening.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...