Ga naar inhoud

HET RAPVOER TOPIC


Polbaspol

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...
Ben ik de enige die XXXtentacion echt super maar dan ook echt super kut vind. Ik vond hem al kut maar die XXL freestyle sloeg echt alles.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ja, ik heb naar Hopsin geluisterd en dacht dat dat tof was met zijn zogenaamd diepe teksten maar XXXtentacion is gewoon de Hitler onder de rap.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet al die lelijke Thrasher truien niet. En ik moet ook het feit dat ze 453245 Engelse woorden per zin zeggen niet. Ohja, en Stussy.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om nog maar niet te beginnen over het type persoon dat naar XXXtentacion luistert. Volgend jaar geen Woo Hah meer voor mij want de typische onzekere blanke (en spuuglelijke) tienerjongen met edgy ''streetwear'' zoals ze dat noemen waren ongeveer 99% van het publiek en dat trek ik slecht.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens kan dit ook liggen aan mijn fobie voor lelijke mensen in hippe kleren die zich er duidelijk ook niet comfortabel in voelen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...