Ga naar inhoud

HET RAPVOER TOPIC


Polbaspol

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

https://www.youtube.com/watch?v=_B8XN4SnrYs Kende deze hele gast niet en je zou kunnen denken ''dit is het zoveelste nummer met dit onderwerp door de zoveelste conscious rapper'' maar aan de andere kant vind ik dit nummer echt fucking gaaf en joh de rest van de rap gaat ook alleen maar over dezelfde onderwerpen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://soundcloud.com/fridgidair-karats/chrome-llama Kende deze hele gast niet en je zou kunnen denken ''dit is het zoveelste nummer met dit onderwerp door de zoveelste conscious rapper'' maar aan de andere kant vind ik dit nummer echt fucking gaaf en joh de rest van de rap gaat ook alleen maar over dezelfde onderwerpen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 2 maanden later...
  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...
Overigens ben ik de laatste tijd een beetje klaar met hiphop. Ben zelden echt hyped voor een nieuw album, en op een sporadische recente titel (Carter V, Swimming, Ye, Kids see Ghost) na die ik nog vaak op repeat heb gehad luister ik nieuwe albums vaak maar één keer omdat het me niet meer zo boeit. Het klinkt ook vaak gewoon hetzelfde. Stay Dangerous van YG bijvoorbeeld vond ik helemaal niet zo hard, terwijl ik Still Brazy doodgeluisterd heb. Album deed me op een paar dikke tracks na denken aan een album dat iedere andere rapper zou kunnen maken. Vandaag een nieuw album van Takeoff waar blijkbaar heel veel hype voor is, maar het boeit me niet. Net als die nieuwe Travis Scott deze zomer, terwijl dit me vroeger wel boeide. FM! van Vince Staples dat vandaag is uitgekomen belooft overigens weer een album te worden dat ik vaak ga luisteren, maar heeft iemand suggesties voor artiesten die ik niet ken? groetje

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...