Ga naar inhoud

Pokémon Alpha Sapphire & Omega Ruby


Suuselientje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 548
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik laat het weten als ik hem morgen binnen krijg. Ik had smash voor 3ds ook eendag eerder, maar die had ik bij Nedgame besteld. Momenteel heb ik 6 games in de reservering staan (bij Nedgame 1 OR en 1 AS, bij Bart Smit 3 AS en bij Intertoys 1 OR, alle 6 steelbook editions). Ik heb 1 AS voor mijn broertje, 1 AS voor een vriend en de rest is voor mij. Een setje hou ik sealed, voor de collectie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind al dat grinden voor perfecte pokémon helaas niet mijn ding. Toen ik het voor het eerst deed in deze generatie was ik enorm blij met mijn Aggron met perfecte EV's, maar toen hoorde ik pas van IV's.. durfde niet te kijken of die goed waren op hem. Heb daarna nog een Ambipom gedaan, omdat ik iets wilde doen wat bijna niemand doet maar misschien toch op de één of andere manier zou kunnen werken in pvp. Nou, daarna was mijn geduld op. Ik houd zielsveel van Pokémon, maar ik ben eigenlijk wel klaar met het spel na de main story. Dit is geen rant trouwens, Pokémon is en blijft baas en ik koop zeker ook AS!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is dit weer een Pokémon generation remake waarin je na het spelen van de main story (8 badges, legendary gevangen en elite 4 verslagen) nog heel veel side quests hebt. In dit spel heb je nog de delta episode, battle maison en natuurlijk heel veel legendaries. Dit is het lijstje: - Regirock, Regice, Registeel, Regigigas - Uxie, Mesprit, Azelf - Virizion, Terrakion, Coballion - Heatran en Cresselia - Rayquaza en Deoxys - Dialga, Pakia en Girantina - Thundurus, Landorus, tornadus - Reshiram en Zekrom - Ho-Oh en Lugia - Raikou, Entei, Suicune Dan heb je nog alle Mega Stones die je kunt vinden. Zowel de stones uit X en Y als de nieuwe stones zitten in deze game, dus voordat je ze allemaal hebt ben je weer een heel stuk verder. Kun je nagaan. Ik had 300 uur in X en Y zitten, dus met deze games ga ik sowieso richting de 500-600 uur.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het eigenlijk wel meevallen qua post game content. Ik heb gisteren mijn Soulsilver playtrough voltooid en man, die game heeft pas veel post game content! Daarnaast heb ik al die legendaries al en is daar de spanning wel vanaf tegenwoordig. Ergens wel jammer, ik weet nog goed hoe tof het was om in Crystal en Red een legendary te vangen. Tegenwoordig vang ik hem en denk ik: matige EV's, slechte nature en dump ik hem in een box. Wat dat betreft denk ik er sterk aan een powersaves te halen om de IV's en natures van Legendaries aan te passen. Breeden heb ik enorm veel plezier aan, dus illegale poke's wil ik niet hebben, maar Legendaries resetten vind ik een hel. Daarnaast kan je dan ook een backup maken van al je pokemon voor wanneer je een corrupted save file hebt. TL:DR: Fuck standaard legendaries, ik koop een powersaves.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Omega Ruby & Alpha Sapphire bij Mediamarkt voor €39! Ben benieuwd of ik m een dezer dagen mee krijg. Morgen maar eens bellen want ik kan niet wachten op dit spel. Helemaal omdat ik geen X en Y heb dus nu kan ik lekker van Hoenn (mijn favo. rego) gaan genieten in 3D! (Terwijl ik onder mijn poster zit die ik bij de PU heb gewonnen *wink wink*)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...