Ga naar inhoud

Onlangs gekocht topic


Humanoid-2

Aanbevolen berichten

Alweer een ps1 gekocht :') https://pbs.twimg.com/media/DUtyq-oW0AEvYJA.jpg PS1 + manuals + garantieboekje (er zit een springveertje in het deurtje?!) PS1 memorycard PS1 dualshock controller + manual Fear Effect (cd 2,3 & 4) disc1 ontbreekt :( NF2 zit als losse disc in de ps1. best krasloos. MadCats stuurtje en pedalen + manual. Een "Game cracker"????????<--- en een Free Demo Disc boekje (pagina opsturen naar Sony) ???? Alles is ruim mint 8 a 9 https://pbs.twimg.com/media/DUtyt8dWsAAswM5.jpg Wat is dit?!?! iemand?? help??? ik zoek hulp! En is de DemoDisc boekje nog wat waard in deze mint staat? Of moet ik hem opsturen naar Sony en kijken wat voor reactie ik krijg? :P Of gewoon houden? Waarde van de ps1 + manual?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh! ja drop maar een pm @Squall! moet wel ff benadrukken dat ik echt een arme tatta ben. Maar over een paar maandjes wil er best een paar overnemen :) M'n eigen spul staat momenteel allemaal in dozen, zodra ik het kan uitpakken ook meteen een goed moment om alles te noteren. Ik heb namelijk geen idee welke versies ik momenteel heb. Behalve dan de "Audiophile" ps1. Daar zou ik er nog wel 1 van willen kan ik alvast zeggen :P Kapotte ps1's die er voor het oog nog OK uit zien wil ik dan ook best in een setje overnemen. Minimaal voeding en videokabels erbij, soort maakt niet uit. Controllers zijn niet perse nodig, dat ligt dan aan het totaalprijsje :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...