roastednerd Geplaatst: 14 januari 2022 Delen Geplaatst: 14 januari 2022 Aardvark Habanero Hot sauce Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 21 januari 2022 Delen Geplaatst: 21 januari 2022 Ik zag een post van @LeroyDoggin het hot foto topic over een TV en speakers. Toen bedacht ik me ineens dat we ooit dit topic hadden om te pochen met je nieuwe aanwinsten, dus brand los! 2 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 21 januari 2022 Delen Geplaatst: 21 januari 2022 (aangepast) Ik zal aftrappen (op het nieuwe forum dan), ik heb afgelopen week een Yamaha AvantGrand N1X (de naam is geen grap) gekocht. Het is een zogenaamde hybride piano, wat betekend dat het de mechaniek van een vleugel heeft (de toetsen en hamers e.d. komen direct uit een Yamaha vleugel en zijn niet te onderscheiden van het echte werk), maar voor de rest digitaal is. De komende paar jaar zal het mijn standaard instrument zijn op mijn zolderkamertje (tik 'm aan Ramon). Op de lange termijn wil ik de vleugel van mijn ouders naar Engeland halen, en dan kan ik deze gebruiken als ik wil spelen zonder anderen lastig te vallen (met een hoofdtelefoon op). 21 januari 2022 aangepast door Avant-La-Lettre 3 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 21 januari 2022 Delen Geplaatst: 21 januari 2022 @Avant-La-Lettre Fancy fancy hoor. ik heb een Yamaha P-115. Vandaag komt als het goed is deze binnen: 1 Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 januari 2022 Delen Geplaatst: 21 januari 2022 38 minuten geleden, Jas zei: @Avant-La-Lettre Fancy fancy hoor. ik heb een Yamaha P-115. Vandaag komt als het goed is deze binnen: Heb je hierop dat mooie nummer van je gecomponeerd? Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 21 januari 2022 Delen Geplaatst: 21 januari 2022 1 uur terug, Avant-La-Lettre zei: Ik zal aftrappen (op het nieuwe forum dan), ik heb afgelopen week een Yamaha AvantGrand N1X (de naam is geen grap) gekocht. Het is een zogenaamde hybride piano, wat betekend dat het de mechaniek van een vleugel heeft (de toetsen en hamers e.d. komen direct uit een Yamaha vleugel en zijn niet te onderscheiden van het echte werk), maar voor de rest digitaal is. De komende paar jaar zal het mijn standaard instrument zijn op mijn zolderkamertje (tik 'm aan Ramon). Op de lange termijn wil ik de vleugel van mijn ouders naar Engeland halen, en dan kan ik deze gebruiken als ik wil spelen zonder anderen lastig te vallen (met een hoofdtelefoon op). Mooie shit!!🤩 1 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 21 januari 2022 Delen Geplaatst: 21 januari 2022 1 uur geleden, Jas zei: @Avant-La-Lettre Fancy fancy hoor. ik heb een Yamaha P-115. Vandaag komt als het goed is deze binnen: Nice! De mijne komt nog lang niet binnen, bij de winkel hadden ze het over een wachttijd van een week of 12 vanwege het chiptekort, maar god mag weten wanneer ze het ding af gaan leveren. Door al dat gezeik heb ik de neiging om in mijn huis de hele boel bij elkaar te schreeuwen. Waaa Waaaa! 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 22 januari 2022 Delen Geplaatst: 22 januari 2022 1 Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 22 januari 2022 Delen Geplaatst: 22 januari 2022 gave plankenkast en ik heb er geen gekocht, maar mn oma had nog een accordeon liggen van mn opa Zo ziet ie er iig uit (is van google deze). Echt een gaaf ding verder heb ik weer de dip in crypto gekocht, al heb ik gewoon echt bekant géén geld meer. Ik weet niet of ik goed bezig ben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 24 februari 2022 Delen Geplaatst: 24 februari 2022 55 inch LG Nanocell88 voor in de aanbouw. Alleen lijken de game settings nieut helemaal juist te staan. Als mensen tips hebben, kom maar door plz Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 24 februari 2022 Delen Geplaatst: 24 februari 2022 Een licht beschadigde T-14 Armata. Was van een oud dictatortje geweest zei de verkoper Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 19 uren geleden, DunneDraak zei: Een licht beschadigde T-14 Armata. Was van een oud dictatortje geweest zei de verkoper lijkt me sterk, dr zijn alleen nog jonge dictatortjes met deze T-14 Armata? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 28 maart 2022 Delen Geplaatst: 28 maart 2022 5 uren geleden, Mr.Gans zei: Een mooie zomer ga ik tegemoet: Is dat zo’n elektrische? Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 (aangepast) Shredder's Revenge hardcopy Mét boekje nog nog wel +1 20220729_115418.heic 29 juli 2022 aangepast door Reb3nga Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.