Achariya Geplaatst: 2 januari 2021 Delen Geplaatst: 2 januari 2021 Pas nog.een thorens td160 verkocht, als ik wist dat je zoiets zocht had je hem van me mogen hebben rebenga Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 5 januari 2021 Delen Geplaatst: 5 januari 2021 Lief <3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 23 januari 2021 Delen Geplaatst: 23 januari 2021 https://media.s-bol.com/mAxqKE42W69/504x840.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 23 januari 2021 Delen Geplaatst: 23 januari 2021 Xiaomi Mi Band 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Skuerke Geplaatst: 23 januari 2021 Delen Geplaatst: 23 januari 2021 Original Playstation met Crash Team Racing, Tekken 3 en Rayman 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 23 januari 2021 Delen Geplaatst: 23 januari 2021 >Zijn draaitafels van Technics nog steeds populair? Zeker, een van hun meeste geliefde spelers is opnieuw uitgebracht. Volgens mij de Technics 2000 nog iets. >Wat is er met Crosley dan? Erg goedkope meuk. Die krengen hebben bijvoorbeeld een naald van plastic, wat dus een plaat erg snel verneukt. Geluid van die dingen is ook erg kut en de arm die ze hebben ook want die is vaak ook van plastic hebben ook geen tegengewicht, ook hebben ze vaak last van ruis omdat ze bar slecht geaard zijn. Leuk als decoratie stuk, maar gooi er geen platen op die je lief hebt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 2 februari 2021 Delen Geplaatst: 2 februari 2021 LG OLED CX6LA (55 inch) Eindelijk de stap gemaakt. Laat die CP77 nextgen update maar komen dan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 6 februari 2021 Delen Geplaatst: 6 februari 2021 LG DSN11RG 7.1.4 Dolby Atmos Surround-system. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 12 februari 2021 Delen Geplaatst: 12 februari 2021 PlayStation 5 DualSense draadloze controller + Sackboy - A Big Adventure bundel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Game-BOY Geplaatst: 20 februari 2021 Delen Geplaatst: 20 februari 2021 Ik heb vorige week de SONY PS5 Pulse 3D Wireless Headset gekocht. ter vervaging van mijn oude vertrouwde hyperX Alpha die tot nu toe altijd goed dienst heeft gedaan. Maar de laatste maanden had ik een zeer vervelend probleem met die hyperX de volume regeling in de kabel ging niet meer helemaal op max. Als ik die helmaal open zetten ging die storen en ging het geluid zachter. Je kunt bij hyperx voor 10 euro een nieuwe kabel bestelen maar als die niet meer leverbaar zijn houd het op. Dus toen heb ik de sony pulse 3D gekocht omdat ik gebruik wil kunnen maken van 7.1 op mijn PS4 Pro en straks Tempest 3D op de PS5. Ik moet zeggen dat ik de sony echt super vet vind klinken bij games en ook bij muziek en films doet hij het goed. Ook de bass is goed en hij heeft een goede microfoon. Verder vind ik het voorall fijn dat deze draadloos is dus geen gedoe met kabels meer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sherzad Geplaatst: 21 februari 2021 Delen Geplaatst: 21 februari 2021 Ps5, zowel mijn xbox one x als ps4 pro waren stuk. Ik voelde er niet zoveel voor om dan nu nog een oude console te gaan kopen. Had eigenlijk liever nog een jaartje gewacht. Kon er op marktplaats een vinden voor “slechts” 600 euro Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
All_is_connected Geplaatst: 27 februari 2021 Delen Geplaatst: 27 februari 2021 https://img.inlinewarehouse.com/watermark/rs.php?path=908369-4.jpg&nw=296 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 25 maart 2021 Delen Geplaatst: 25 maart 2021 Mijn naam is GlobalHaloPro4U en ik ben babybel verslaafd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 26 maart 2021 Delen Geplaatst: 26 maart 2021 assie en wierie en naderhand dacht ik, wat ik ben toch geen kleuter meer dus die gaan de eeuwige stash in Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NLPower Geplaatst: 29 maart 2021 Delen Geplaatst: 29 maart 2021 helaas nog niet. Eerst FF7 remake afmaken dan gaan we beginnen aan yakuza Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 31 maart 2021 Delen Geplaatst: 31 maart 2021 God of War Super Mario 3D World It takes two Luigi's Mansion 3 Assassins Creed Valhalla Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 26 april 2021 Delen Geplaatst: 26 april 2021 iPad 8 + gratis jaartje Apple TV. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
madeliefste Geplaatst: 26 april 2021 Delen Geplaatst: 26 april 2021 Nier Replicant ver. 1.2255..... en Nieuwe skates! eerste dag gelijk mijn knie verdraait en kan nu de rest van de week niet meer skaten, maar buiten dat kon ik het nog best aardig voor 15+ jaar niet meer geskate te hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 26 april 2021 Delen Geplaatst: 26 april 2021 Biologische kaas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 27 april 2021 Delen Geplaatst: 27 april 2021 Pokemon kaarten, schoenen met wieltjes er onder, dropveters en een ijsje want je weet tooochh gansters Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ozzy-2 Geplaatst: 30 april 2021 Delen Geplaatst: 30 april 2021 Glestain 240mm sujihiki Dat mag je googelen :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Othis Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 (aangepast) Een PS5, eindelijk na 13 maanden wachten. Via de PlayStation Direct site. - Ghost of Tsushima Director's Cut upgrade - Ratchet and Clank Rift Apart 16 december 2021 aangepast door Othis Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 23 december 2021 Delen Geplaatst: 23 december 2021 Gremlins poster Metro Exodus Southern Reach (boek) van Jeff Vandermeer The Witcher 3 GOTY THPS 1 + 2 Before Watchmen: Dr Manhattan + Night Owl Before Watchmen: Ozymandias + Crimson Corsair Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mozilla Geplaatst: 5 januari 2022 Delen Geplaatst: 5 januari 2022 Voor kerst de LRG collector’s editions van No More Heroes voor de Switch gekocht en staat nu mooi bij m’n andere collectors editions 1 Quote Mijn zelfmedelijden is om te huilen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
anyaka Geplaatst: 8 januari 2022 Delen Geplaatst: 8 januari 2022 2 stekkers zodat ik me wasmachine en droger kan gebruiken in me nieuwe appartement :). Moest die krengen via internet kopen , door de bijkomende verzendkosten werd het 2x zo duur als in de winkel... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.