Ga naar inhoud

PUmmity awards 2014


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat is afhankelijk van hoe lang er votes binnenkomen, ik wil zo veel mogelijk mensen de kans geven om te stemmen, maar als ik een aantal dagen achter elkaar geen stemmen meer binnenkrijg, ga ik ze tellen. Ga maar uit van begin December of zo. Bij sommige vragen is het tot dusver een nek-aan-nek race, bij andere kan ik nu al bijna een winnaar aangeven. Sjpannende scheisz!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote van het jaar: Je favoriete comment of post, en van wie was deze afkomstig? 'Jij speelt met je privilege om op deze site te komen, vriend' Meest sexy PUmmity lid, male: Het meest sexy mannelijke lid (pun!) van de community. Uhurus, check die V-vorm. Meest lelijke PUmmity lid, male: De meest lelijke gozer op het forum. Arendjan Meest sexy PUmmity lid, female: Bij welke dame flats jij hem het liefste er in? (fallus, vingers, woonboot, whatever) Doornroosje Meest lelijke PUmmity lid, female: De meest lelijke chick op het forum. (ook wel bekend als de zak over de kop award) Orangemic Beste redacteur: Wie is de beste redacteur (duh). Bas Slechtste Redacteur: Wie kopt hem in? Jokko Meest analfabetische poster. Wie zijn schrijftaal geeft je diabetes. Wowgek7 Downie Award: Wie is de grootste mongool die je hier hebt gezien. STRONGESTMANOFTHEWORLD Avatar van het jaar: Wie heeft hier de nachtwacht onder de pica's. DunneDraak (paard) Nieuwkomer van het jaar: Wie is de beste/leukste nieuwe poster? Noatak (hij is een soort van nieuw weer) Meest gemist: Wie zie je niet meer, die je wel erg mist? Hier is je kans om het uit te huilen. Hot12345 (PlayStation maakt gehaktballetjes van Xdoos) Perma-ban Award: Wie hoort volgens jou een enkeltje naar sterf-ville te pakken? STRONGESTMANOFTHEWORLD
Link naar reactie
Delen op andere sites

dus we moeten nog dik n paar maanden wachten op de resultaten?!?! IK WIL HET NU WETEN , OKE VOLGENDE WEEK DAN. nee maar ff serieus op een gegeven moment in deze week heeft iedereen al gevoted dus maanden wachten is dan best nutteloos toch?
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Dat is afhankelijk van hoe lang er votes binnenkomen, ik wil zo veel mogelijk mensen de kans geven om te stemmen, maar als ik een aantal dagen achter elkaar geen stemmen meer binnenkrijg, ga ik ze tellen. Ga maar uit van begin December of zo. Bij sommige vragen is het tot dusver een nek-aan-nek race, bij andere kan ik nu al bijna een winnaar aangeven. Sjpannende scheisz! We zitten al rond 40 stemmers dus we hoeven vast niet tot januari te wachten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...