Ga naar inhoud

PUmmity awards 2014


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Topic van het jaar: PUmmity Awards 2014 Quote van het jaar: >Naja ik speel het ook niet om te fappen. SK is dan ook de enige waar ik niet op kan rukken, het maakt me alleen zo warm en blij van binnen, heerlijk om te kijken/spelen na een lange dag werk & school. - Alevivas Meest sexy PU lid, Male: Enzevil, vanwege zijn borsthaartjes. Meest lelijke PU lid, Male: Kotter Meest sexy PU lid, Female: Doornroosje Meest lelijke PU lid, female: Mikomi18 Beste redacteur: Jurjen en Samuel Slechtste redacteur: Jokko Meest analfabetische poster: Wowgek7 Downie Award: TheRussian en Wowgek7 Avatar van het jaar: Parasite Nieuwkomer van het jaar: Niel Meest gemist: Hobb1t Perma-ban award: Hellraidermike
Link naar reactie
Delen op andere sites

Topic van het jaar: PU's Kan ik mijn naam ook veranderen? (vanwege de leuke trollactie :)) Quote van het jaar: Jij speelt met je privilege om op deze site te komen, vriend. Meest sexy PU lid, Male: Blahblah009 Meest lelijke PU lid, Male: Hummie (krijgt ie dan een stem aftrek voor sexy-lid?) Meest sexy PU lid, Female: Doornroosje (wink wink) Meest lelijke PU lid, female: Suuselientje (ze doet telkens gemeen tegen mij) Beste redacteur: Alie Slechtste redacteur: Ed Meest analfabetische poster: Rubunaatje (ook al doet hij wel erg z'n best om goed te typen de laatste tijd) Downie Award: Sander.C en Jelle- Avatar van het jaar: Raul Nieuwkomer van het jaar: Niel Meest gemist: Liquid_Isokisok Perma-ban award: Uhurus, hij zet telkens mensen aan tot stennis maken.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topic van het jaar: Game en Film collectible topic. Quote van het jaar: ''Homo's voelen zich vaak tot mij aangetrokken.'' of iets in die richting ~Uhurus Meest sexy PU lid, Male: Labbers Meest lelijke PU lid, Male: Kibakip Meest sexy PU lid, Female: Doornroosje Meest lelijke PU lid, Female: Kibakip Beste redacteur: Wouter Slechtste redacteur: Samuel Meest analfabetische poster: Rubenaatje Downie Award: STRONGESTMANOFTHEWORLD Avatar van het jaar: Saeglopur Nieuwkomer van het jaar: Kobus Meest gemist: Low Profile Perma-ban award: Zonniet ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik ben ook eenmalig gekozen. Ik word het toch niet want de rest heeft allemaal Uhurus. >Ja Sander C, maar ik haal ook andere titels. Opgemerkt? Schuif het niet af op mij om je omdat velen je niet mogen. Deal with it! Wat voor manipulatieve krachten zijn hier aan het werk :o)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...