Ga naar inhoud

De slechtste vervolgen


itizxrandy

Aanbevolen berichten

Vind ik een goeie dit. Zoals archilles392 al opmerkt zijn bij games de vervolgen vaak goed wat bij films nou juist de omgekeerde wereld lijkt te zijn. Als ik een voorbeeld moet noemen. Voor mij was DJ Hero 2 een enorm slecht vervolg. Maar dat heeft volgensmij meer te maken met mijn persoonlijke muzieksmaak deel 2 leek wel veranderd in een David Guetta dance festijn. Waar deel 1 hevig leunde op hip-hop gemixt met oude funk/soul/rock was daar in deel 2 nog maar weinig van over. De mechanics van de gameplay zijn wel gefinetuned maar ja dat mag je ook wel verwachten met een nieuw deel uit de serie. Wat dat betreft net als Fifa, hetzelfde alleen verfijnder elk jaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij games is het vaak zo: 1 De eerste game is goed en het vervolg of de vervolgen ook. 2 De eerste game is niet goed en als er dan nog vervolgen komen zijn die waarschijnlijk ook niet goed. Er zijn altijd games (kunnen vervolgen zijn) die wat minder zijn, maar een vervolg van een over het algemeen goede game is waarschijnlijk niet slecht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...