Ga naar inhoud

De slechtste vervolgen


itizxrandy

Aanbevolen berichten

MySims Racing. Alle MySims games zijn tof, en dan komen ze met zo'n Mario Kart wannabe. Man, echt zonde. Overigens heb ik World At War voor de Wii gekocht. Mn aller eerste CoD game. En weetje, het was eigenlijk best leuk. Het was gezellig, want me vader wou ook mee kijken, en tegelijkertijd was het heel uitdagend. Toen had ik hem 1 jaar later van een vriend geleend, voor de PC. Man, wat idioot dat ik die game voor een Wii heb gekocht. Ten tweede kwam ik er achter dat de game eigenlijk niet eens zo heel goed was. Overigens vond ik Sonic van 2006 (zelf niet gespeeld) ook echt ballen. Aangezien ik geen xBox had (had ik echt spijt van) was het kansloos om die game te kopen. Ik was echt trouwe fan van Sonic, na de tv-serie en alle games, vooral na de geweldige Sonic Adventure 2. Het verhaal vond ik wel vet, maar de gameplay was echt bagger. Bugs, bugs overal. De demo vond ik wel leuk, maar de game zag er echt kut uit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Obviously Call of Duty na deel 4. Need for Speed ging na Most Wanted hard achteruit, maakte het pas met Hot Pursuit weer een beetje goed :P Max Payne 2 was echt een heel stuk slapper dan het origineel. Counter-Strike Source was een drama ten opzichte van zijn voorganger. En dan. Colin McRae. Een steil stijgende lijn vanaf Colin McRae Rally tot Colin McRae DiRT, DiRT 2 ging al een stuk langzamer omhoog, maar echt. DiRT 3 stortte gewoon finaal het ravijn in. Bioshock 2 wist me ook niet zo te grijpen zoals deel 1 dat deed.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...