Daenerion Geplaatst: 7 augustus 2013 Delen Geplaatst: 7 augustus 2013 Mijn Community pagina blijft hangen. Hij staat al twee dagen op dezelfde topics en dezelfde tijden. Ook als ik de computer afsluit en opnieuw opstart. Ik zou het fijn vinden als jullie zouden willen zeggen hoe ik dit oplos en/of jullie hier aan al deze bugs werken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 7 augustus 2013 Delen Geplaatst: 7 augustus 2013 Ctrl+F5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 7 augustus 2013 Delen Geplaatst: 7 augustus 2013 Mijn fout. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kaasballen Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Zouden jullie iets van een pop-up of iets dergelijks kunnen maken die je verteld dat je een nieuw berichtje hebt? Ik vergeet telkens naar dat kleine stukje tekst te kijken dat ook nog eens helemaal tegen de bovenrand van je browser aan zit geplakt. Of gewoon iets dat die bovenste balk rood wordt of zo als je een nieuw berichtje hebt. Dat valt tenminste op. Net weer een berichtje beantwoord dat een maand geleden is verstuurd. XD Bedankt alvast. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Ik zal je suggestie doorgeven, bedankt voor je idee. Quote “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Scar-2 Geplaatst: 1 september 2013 Delen Geplaatst: 1 september 2013 Nog 2 puntjes/vragen: Als ik iets post springt hij bij mij niet naar waar ik was in het nieuwsbericht maar helemaal weer naar boven naar het begin, kan dit aangepast worden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 26 september 2013 Delen Geplaatst: 26 september 2013 De ads zijn wat oversized op me tablet. Iemand anders ook met dit probleem? ! [](http://i.imgur.com/NoA3kg1.jpg) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 26 september 2013 Delen Geplaatst: 26 september 2013 http://i.imgur.com/NoA3kg1.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
littedemon Geplaatst: 13 juni 2014 Delen Geplaatst: 13 juni 2014 Misschien eens die notificaties op pu.nl zetten? En waarom staat teso nog op de 30e voor de consoles? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 13 juni 2014 Delen Geplaatst: 13 juni 2014 Kobus zei dat het noficatiesysteem binnenkort wordt uitgerold. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hot12345 Geplaatst: 3 augustus 2014 Delen Geplaatst: 3 augustus 2014 Laten we een notificatiesysteem erin gooien! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 7 september 2015 Delen Geplaatst: 7 september 2015 Ward... mijn oude liefde Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 4 december 2015 Delen Geplaatst: 4 december 2015 Waar is de nieuwe site? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
404notfound Geplaatst: 25 januari 2016 Delen Geplaatst: 25 januari 2016 Geen 4 jaar, maar ach Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 25 januari 2016 Delen Geplaatst: 25 januari 2016 Haha Ward baas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 16 september 2016 Delen Geplaatst: 16 september 2016 >Hihihihihihihi Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 16 september 2016 Delen Geplaatst: 16 september 2016 > Ten eerst wil ik jullie welkom heten op het nieuwe PU.nl. Nou, wat een feest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pu-einstein Geplaatst: 21 september 2016 Delen Geplaatst: 21 september 2016 Wanneer is 'volgende zomer' eigenlijk? Ward? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 22 september 2016 Delen Geplaatst: 22 september 2016 Waarom post jij nooit in het cdab? Hebbie niks te melden ofzo? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pu-einstein Geplaatst: 23 september 2016 Delen Geplaatst: 23 september 2016 Zou de status quo dat accepteren? Kun je mijn handje vasthouden, dan wil ik het proberen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 23 september 2016 Delen Geplaatst: 23 september 2016 Dickpics kun je ook pmen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 23 september 2016 Delen Geplaatst: 23 september 2016 Nee accepteren we niet. Mvg, DunneDraak Junior Relevantiemod Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 19 februari 2018 Delen Geplaatst: 19 februari 2018 Fuck jou, Ward. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 19 februari 2018 Delen Geplaatst: 19 februari 2018 Ja. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 12 september 2019 Delen Geplaatst: 12 september 2019 https://i.imgur.com/oGSlOYo.jpg Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.