Ga naar inhoud

Wat heb jij vandaag gedaan?


Squall-2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 187
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wakker geworden, aan mn pik getrokken (uiteraard).. Toen een kerstontbijtje gegeten. Daarna om 11:00uur Manchester United vs. Newcastle United gekeken. Daarna gedouched en zwembroek en t-shirt aangetrokken..toen werd ik opgehaald om bij een vriend van me het nieuwe zwembad te installeren (kutwerk) in de brandende zon, ik ging kapot... Nu zijn we net klaar en de BBQ staat aan terwijl ik op dit moment in de hangmat lig... Life is great! http://i.imgur.com/B37XPPv.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach tja, weet je, die zus van dr heeft 5 kids. Je kan ze allemaal wel apart iets voor 25 euro geven, maar daar koop je niks leuks voor waar ze lang plezier van hebben. Kan je er net zo goed wat bij leggen toch? Zaten meteen 5 kinderen voor de tv tegen elkaar te gamen. Dat vind ik veel leuker om te zien. Zo veel krijgen die kinderen ook weer niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

In de sneeuw gespeeld met mijn zoon, sneeuwpop gemaakt. Moest daarna boodschappen doen voor het vrouwtje want die wil loempia's maken. Verdomme 3/4 uur lang heen en weer gereden naar 4 winkels op mijn fiets, omdat ze in niet 1 winkel alles bij elkaar verkopen. En dan kom je terug, zegt ze dat je de verkeerde shit gekocht heb. NOU FUCKING STERF LEKKER MAAR IN JE KUT LOEPIA'S! Ga vanavond lekker met een maat chillen. Stomme kut loempia dat ze dr is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...