Ga naar inhoud

Wat heb jij vandaag gedaan?


Squall-2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 187
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

whahaha ik benader hangjongeren op straat en probeer ze de maatschappij in te schoppen, maar dat werkt voor geen meter bij die kansloze debielen. Dus ga ik altijd van 12 tot 2 naar kantoor (dus opstaan om 11 uur elke dag) en zeg dan dat ik 'de straat op ga' (om 2 uur is er uiteraard niemand op straat te vinden) en werk uiteraard ook in de avonden (proest, yeah right). Soms zoeken ze nog wel eens mensen ja. En ik heb ook geen rijbewijs dus alles is mogelijk :P Ow en dat is dan ook nog eens 4 dagen in de week, dus je snapt dat ik aan het eind van de zware werkweek helemaal kapot ben. Vorige week keek ik naar buiten, het regende. Besloot niet eens naar kantoor te gaan, lekker thuis gebleven. Heb niet eens mijn manager gebeld ofzo. Vandaag had ik een vergadering van 9 tot half 12, was daarna lekker naar de kringloop gegaan en toen weer naar huis. Thug's life!
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik deed dat overdag maar met dezelfde reden ook een keer heb ik voor mn deur gepoept omdat mn zus de haak op de deur had gezet en ik dus niet naar binnen kon (het was 1 uur 's nachts) dus toen had ik diarree en deed ik mn broek omlaag en kwam alles eruit toen daarna mn ma gebeld dat ze de deur open moet doen (van ze zenuwen kon ik eigenlijk niks meer)

kikker4.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...