Saeglopur Geplaatst: 31 juli 2015 Delen Geplaatst: 31 juli 2015 :') Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 31 juli 2015 Delen Geplaatst: 31 juli 2015 >Maar zonder dollen, één reden waarom ik geen vaste relatie wil is dat ik het nog veel te leuk vind om met uitgaan enz. achter de dames aan te zitten en te kunnen doen en laten wat ik wil. Ik wil die vrijheid eigenlijk (nog) niet opgeven. Als je haar nu al leuk vindt komen de vlindertjes toch wel en vaak van maar 1 kant. Dan ga je je open relatie shit opeens niet zo leuk vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 11 augustus 2015 Delen Geplaatst: 11 augustus 2015 http://media.giphy.com/media/vP1urOqaGyqIw/giphy.gif Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 11 augustus 2015 Delen Geplaatst: 11 augustus 2015 http://i.imgur.com/yALubQH.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
protemaziclon Geplaatst: 11 augustus 2015 Delen Geplaatst: 11 augustus 2015 Wat ik mij nu afvraag is hoeveel maagden er nu in dit draadje zijn of in een topic als Fapvoer. Ik ben benieuwd. Willen de maagden van pu.nl uit de kast komen. Ik had graag als eerste bekend maagd te zijn, maar ik heb kinderen in mijn huis rondlopen die het tegendeel bewijzen. Dus sorry. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 11 augustus 2015 Delen Geplaatst: 11 augustus 2015 >De andere reden dat ik niet denk dat een echte relatie gaat werken is echter, ondanks dat onze persoonlijkheden extreem goed matchen, dat we maar weinig gemeenschappelijke interesses hebben/zij mijn voornaamste interesses niet deelt. Mijn vriend en ik hebben geen drol gemeen, behalve dat we allebei gamen en muziek maken (ik wel veel beter dan hij natuurlijk). Dat is helemaal niet erg, want zo raak je nooit uitgepraat. Stel je voor, jullie vinden allebei precies hetzelfde leuk en doen daardoor alles samen. Waar praat je dan over bij het avondeten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
larsofwar18 Geplaatst: 11 augustus 2015 Delen Geplaatst: 11 augustus 2015 goeie mongol Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 11 augustus 2015 Delen Geplaatst: 11 augustus 2015 Over je gedeelde interesses. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 11 augustus 2015 Delen Geplaatst: 11 augustus 2015 >Ik had graag als eerste bekend maagd te zijn, maar ik heb kinderen in mijn huis rondlopen die het tegendeel bewijzen. Je bent pedofiel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
protemaziclon Geplaatst: 11 augustus 2015 Delen Geplaatst: 11 augustus 2015 Shit je hebt mij door, niet verder vertellen he Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 17 augustus 2015 Delen Geplaatst: 17 augustus 2015 >Mijn vriend en ik hebben geen drol gemeen, behalve dat we allebei gamen en muziek maken (ik wel veel beter dan hij natuurlijk). Dat is helemaal niet erg, want zo raak je nooit uitgepraat. Stel je voor, jullie vinden allebei precies hetzelfde leuk en doen daardoor alles samen. Waar praat je dan over bij het avondeten? Ik praat toch liever over dingen waar we beiden passioneel over zijn dan over dingen waar de één geen flikker aan vindt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 17 augustus 2015 Delen Geplaatst: 17 augustus 2015 Ik ga er vanuit dat ik hier vieze woordjes mag lozen, maar wat mag ik hier nog meer lozen? Scrotum. Vulva. Zelffellatio. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 19 augustus 2015 Delen Geplaatst: 19 augustus 2015 hummuspum! piemelbrie! fallusfungus! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bnwr Geplaatst: 19 augustus 2015 Delen Geplaatst: 19 augustus 2015 Ook echt weer zo'n jort topic. Kijk mij bijzonder zijn, meisjes neuken in ruil voor stufi. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fuck_You_All Geplaatst: 20 augustus 2015 Delen Geplaatst: 20 augustus 2015 Ik heb mij laten pijpen door een olifant. Met zijn slurf zoog hij mijn slurf leeg. Daarna heb ik een ladder gepakt en hem diep in zijn aars genomen. Ja dat is nog eens wat anders dan een geit neuken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 20 augustus 2015 Delen Geplaatst: 20 augustus 2015 Ook echt weer zo'n bnwr reactie. Kijk mij bijzonder zijn, flauwe grapjes maken met m'n kutbeer. De enige die hier bijzonder is is imo Liquid_Cockblock. Hij verzint steeds weer nieuwe flauwe grapjes in plaats van oude te herhalen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 21 augustus 2015 Delen Geplaatst: 21 augustus 2015 Ah Raul, de druiven zijn nog steeds zuur na de gestolen stijl achter de tekst, zie ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 22 augustus 2015 Delen Geplaatst: 22 augustus 2015 Ach, zie hem nu triestig reageren, het enige wat hij nog kan. Ik beheers elke stijl denkbaar, als een kapitein van een zeilschip! Maar jij, met pokken bezaaide reet, kun slechts in mijn slipstream rijden: kijk nu eens, ik swing, maak plezier. pas op voor de bochten menneke! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 6 september 2015 Delen Geplaatst: 6 september 2015 Man man man, het gaat dus echt richting relatie, sinds gisteren met al het bijbehorende gezeik. Ik wil wegrennen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
M4st3rb0b Geplaatst: 6 september 2015 Delen Geplaatst: 6 september 2015 ik had er 3 weken terug nog in wat echt de welbekende "frikandel-in-tunnel" ervaring was. man man man man man Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 12 september 2015 Delen Geplaatst: 12 september 2015 http://cdn.meme.am/instances/500x/55436917.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 12 september 2015 Delen Geplaatst: 12 september 2015 Die is mij eerlijk gezegd niet zo welbekend, maar ik eet dan ook doorgaans geen fastfood in de auto. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 12 september 2015 Delen Geplaatst: 12 september 2015 Tevens is dit natuurlijk niet het snacks-topic. ;;;;;;;;;;;;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 16 september 2015 Delen Geplaatst: 16 september 2015 Lel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 16 september 2015 Delen Geplaatst: 16 september 2015 Iel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.