GameGuy Geplaatst: 22 juli 2016 Delen Geplaatst: 22 juli 2016 7x per dag Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 22 juli 2016 Delen Geplaatst: 22 juli 2016 Ik haat je Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 29 juli 2016 Delen Geplaatst: 29 juli 2016 Met je vrouw ja! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 16 november 2016 Delen Geplaatst: 16 november 2016 Fuck, 5 maanden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 16 november 2016 Delen Geplaatst: 16 november 2016 >Fuck Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 21 december 2016 Delen Geplaatst: 21 december 2016 Hij mag weer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 21 december 2016 Delen Geplaatst: 21 december 2016 https://www.youtube.com/watch?v=aJozK6lsQHE Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 30 december 2016 Delen Geplaatst: 30 december 2016 Amper. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 8 januari 2017 Delen Geplaatst: 8 januari 2017 Hoi jongens ik mag weer bumpen voor vrijdag en (waarschijnlijk) voor vanavond, dus dat doe ik dan ook met liefde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 8 januari 2017 Delen Geplaatst: 8 januari 2017 En ja ik ben weer af van mijn celibataire levensstijl. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 8 januari 2017 Delen Geplaatst: 8 januari 2017 Wat was eigenlijk de reden dat je gestopt was? Was je telefoon stuk? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 9 januari 2017 Delen Geplaatst: 9 januari 2017 Mijn libido was stuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 9 januari 2017 Delen Geplaatst: 9 januari 2017 Laat ik even elke keer posten als ik mijn slurf in een doos loop te rammen, zodat ik mij hier beter door ga voelen. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 9 januari 2017 Delen Geplaatst: 9 januari 2017 Sorry. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 9 januari 2017 Delen Geplaatst: 9 januari 2017 https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Narcistische_persoonlijkheidsstoornis Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 9 januari 2017 Delen Geplaatst: 9 januari 2017 Ja. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 10 januari 2017 Delen Geplaatst: 10 januari 2017 Maar hoe was het? Ga je nu minder gebruiken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 10 januari 2017 Delen Geplaatst: 10 januari 2017 Minder drugs bedoel ik dan hè. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 10 januari 2017 Delen Geplaatst: 10 januari 2017 Bepaalde soorten drugs, ja. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 10 januari 2017 Delen Geplaatst: 10 januari 2017 Mijn volgende comment in dit topic zal zijn als ik Jort heb geneukt Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 11 januari 2017 Delen Geplaatst: 11 januari 2017 Welke tactiek gebruik je? Drugs of tinder? Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 11 januari 2017 Delen Geplaatst: 11 januari 2017 Je bent zo'n zieke mongool Jiggy, het is niet in woorden te omvatten. Zelfs een autistisch en lelijk persoon als jij zou Jort kunnen neuken met drugs of tinder, dus die opmerking slaat sowieso nergens op. Heb helaas Jort nog niet geketst. Binnenkort meer. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 11 januari 2017 Delen Geplaatst: 11 januari 2017 je hebt jort geneukt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 11 januari 2017 Delen Geplaatst: 11 januari 2017 oh ik las te snel... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 11 januari 2017 Delen Geplaatst: 11 januari 2017 AJ jij neukt chicks toch altijd met je neus omdat ze dan wél wat voelen?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.