Eindbaasz Geplaatst: 21 februari 2017 Delen Geplaatst: 21 februari 2017 Momenteel aan het reizen door Zuid-Amerika, ik kan alleen maar zeggen: behalve al het mooie natuur, loopt er ook genoeg wonderschoon (Colombia, Uruguay en Argentinie) rond om van te genieten. Ik kan elke (gamer of niet gamer) aanraden om eens een tijd rond te reizen en te genieten van alle aandacht! ;-) ps; koop condooms alvast in NL, meer zekerheid & goedkoper over het algemeen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 21 februari 2017 Delen Geplaatst: 21 februari 2017 Oké ik ben er wel weer een beetje klaar mee. Oppervlakkige seks bedoel ik. Het is een beetje hetzelfde als naar de McDonald's gaan, van te voren heb je er zin in, tijdens is het verdomd lekker, maar een halfuurtje erna voel je je vies en had je het liever niet gedaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 21 februari 2017 Delen Geplaatst: 21 februari 2017 Probeer anders tijdens de seks eens een interessant gesprek aan te knopen. Wat vindt de vrouw die je aan het neuken bent bijvoorbeeld van Adorno en Horkheimers Dialectiek van de Verlichting? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 21 februari 2017 Delen Geplaatst: 21 februari 2017 Ik at daarstraks trouwens de denk ik meest welgevormde Big Mac uit mijn carrière. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 21 februari 2017 Delen Geplaatst: 21 februari 2017 Heb het ook mogen ervaren ja (: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 21 februari 2017 Delen Geplaatst: 21 februari 2017 (: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 21 februari 2017 Delen Geplaatst: 21 februari 2017 Ik heb het wel met haar gehad over Fauvisme en Art Nouveau (: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Streepje X Geplaatst: 22 februari 2017 Delen Geplaatst: 22 februari 2017 Seks in de McDonald's, het zou zomaar een ware Youtube hit kunnen worden... Of krijg je dan een aanklacht aan je broek? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 26 februari 2017 Delen Geplaatst: 26 februari 2017 >Mijn libido is inmiddels weer over 9000. >Oké ik ben er wel weer een beetje klaar mee. Oppervlakkige seks bedoel ik. Je libido is manisch depressief. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 26 februari 2017 Delen Geplaatst: 26 februari 2017 Vind het ergens wel iets sneus hebben dat sommige mensen de behoefte voelen om op een game website aan te kondigen dat ze straks gaan naaien. Hoe onzeker ben je. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 26 februari 2017 Delen Geplaatst: 26 februari 2017 (: Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 26 februari 2017 Delen Geplaatst: 26 februari 2017 Net de meest intense soa uit mijn carrière opgelopen (: Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 26 februari 2017 Delen Geplaatst: 26 februari 2017 Mijn libido is niet in overeenstemming met mijn gevoel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 26 februari 2017 Delen Geplaatst: 26 februari 2017 ZO WEER NEUKEH Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 26 februari 2017 Delen Geplaatst: 26 februari 2017 >sneus >neus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 26 februari 2017 Delen Geplaatst: 26 februari 2017 Dan heb je overduidelijk nog geen seks met mij gehad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 26 februari 2017 Delen Geplaatst: 26 februari 2017 Dat is waarom ik dit topic zo grepsig vind. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 26 februari 2017 Delen Geplaatst: 26 februari 2017 Dan te bedenken dat ik die engerd waarschijnlijk dagelijks tegen het lijf loop in de supermarkt. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 12 maart 2017 Delen Geplaatst: 12 maart 2017 Mijn lul is naar de klote en waarschijnlijk weer een soa opgelopen manmanmanmanmanman Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 12 maart 2017 Delen Geplaatst: 12 maart 2017 Gebruik is gewoon een connie smeerlap dankzij jou soort bestaat aids he eerst ontvangen in de billen lekker geneukt worde en dan naar de vrouwtjes toe claime dat je hetro ben viespeuk Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 12 maart 2017 Delen Geplaatst: 12 maart 2017 Lel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 30 maart 2017 Delen Geplaatst: 30 maart 2017 Bump. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 maart 2017 Delen Geplaatst: 30 maart 2017 Zelden een labieler persoon meegemaakt als Jort. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 30 maart 2017 Delen Geplaatst: 30 maart 2017 Dat is slechts schijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 maart 2017 Delen Geplaatst: 30 maart 2017 Laat ik bij deze de ''als'' vervangen met een ''dan''. Sjeemig nooit verwacht dat *ik* deze fout zou maken. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.