Ga naar inhoud

Drugs Deel 2


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
ik stop maar weer met truffels k'had afgelopen vrijdag truffels gedaan met een vriend, maar we waren misschien te casual en hadden een inschattingsfout gemaakt. Eerst hadden we een joint gerookt met herbs waarin MAOIs zitten. Een soort van iets dat je psychedelische ervaring kan versterken ofzo, of dat je je minder anxious voelt, weet niet precies meer https://en.wikipedia.org/wiki/Monoamine_oxidase_inhibitor maarja, we deden dus de sterkste truffels die ze hadden met een rating van 6 sterren op visual effects. Ook was het 22 gram ipv de normale 15 gram. Ook hadden we helemaal niet de juiste setting gecreëerd, we zaten namelijk onder een viaduct naast een drukke weg, terwijl het regende en het donker was. Maar we dachten zo van, we eten het op en dan gaan we richting huis ofzo. Dus ipv eerst een half bakje op te eten, aten we het hele bakje in een vrij korte tijd op. Mijn vriend ging al snel trippen en zag al snel kleuren en dingen bewegen. Het overwelmde hem en toen moest hij echt veel kotsen, soortvan spiritual cleansing. Maarja, dat ging nog wel goed bij mij. Ik stond daar te trippen met truffel 'stoppers' in mijn hand voor mijn vriend. Toen gingen we dus naar zijn huis, voelde wel fijn om even droog binnen te zitten (wel waren zn ouders thuis). Dus we zaten op bed en keken series zoals family guy enzo, gwn iets simpels of we keken gewoon om ons heen want series volgen lukte gewoon niet echt. Uiteindelijk ging het voor mij opeens erg snel. Ik zag allemaal kleuren en alles begon te bewegen (dit was zo'n 2-3 uur nadat we het ingenomen hadden) en toen opeens leek het alsof de tijd helemaal stil stond. Of niet sneller ging dan een minuut per half uur in mijn hoofd. Ik verloor nogal de controle, ik wist niet meer wat echt was en wat niet echt was. Ik lag daar op bed en alles begon een beetje te vervormen. Ik dacht serieus dat ik in een psychotische staat was, ik kon niet meer goed reageren of praten met mijn vriend, hij voelde erg ver voor mij en de geluiden klopten niet meer met de tijd. Soms dan keek hij om en dan leek het echt alsof hij een demonische lach had enzo. Ook leek het alsof dezelfde scènes continu werden afgespeeld, echt een stuk of 20 keer leek het alsof ik dood ging of vermoord werd. Ik probeerde mezelf te beschermen onder de kussens terwijl mijn vriend me wilde kalmeren en met valeriaan pillen kwam, maar ik wist niet wat het was en ik dacht nog steeds dat hij me wilde vermoorden dus wilde ik niet dat hij dichterbij kwam. Toen gooide hij water in mijn gezicht en toen voelde het voor mij alsof ik verdronk. Het water op de muur leek roodachtig en ik was helemaal nat en doorweekt, dus ik dacht echt alsof ik in een bloed doordrenkt bed lach en dat ik 20 keer bijna dood ging en dat het niet wilde stoppen. Ik voelde me zo erg bang. Ik moest kotsen en dat voelde heel erg bevredigend, maar ik zat nog steeds midden in een paniekaanval. Ik zag echt heel veel groene en roze kleuren om mij heen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteindelijk besloot mijn vriend om zn ouders erbij te halen en mijn ma te bellen. Die kwam uiteindelijk terwijl ik echt niet wist wat nou echt was. Ik wilde niet uit bed stappen want ik wist niet of ik het hallucineerde of dat ik écht geholpen werd. Ik wilde natuurlijk niet in mijn eentje naar buiten gaan terwijl het hartstikke slecht ging. Uiteindelijk heeft die vriend dus alles uitgelegd aan zijn ouders en mn ma en ging ik mee naar huis. Ik werd plots steeds helderder want ik wist nu wel dat het echt was. Het auto rijden voelde te echt en mijn moeders stem kan ik moeilijk echt hallucineren. Ik lag toen thuis op de bank terwijl mn ma vragen stelde. Om echt zeker te weten of alles echt was, knipte ik af en toe met mijn vingers om te kijken of ze reageerde. Dat deed ze gelukkig dus toen wist ik dat ik veilig was en dat het goed zou komen. Langzaam ging het steeds beter en om half 2 kon ik weer soortvan helder nadenken. (ongeveer 5.5 uur nadat we het in hadden genomen). Om 3 uur ging ik naar bed en was ik min of meer weer de oude. Pas om half 6 kon ik slapen want ik was te bang om nachtmerries er over te hebben. (ook had ik tegen die vriend gezegd dat ik weer oke was). De dag erna voelde ik me onverschillig en emotieloos maar niet echt slecht. Nu ben ik denk ik wel weer oke maar ik voel de stress wel nog. verdomme https://www.google.nl/search?safe=off&espv=2&biw=1680&bih=925&tbm=isch&sa=1&q=high+hawaiian+truffels&oq=high+hawaiian+truffels&gs_l=img.3..0i24.6659.7288.0.7686.5.5.0.0.0.0.299.299.2-1.1.0....0...1c.1.64.img..4.1.299.NYuBZJcT6wg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fuck man wat een heftig verhaal :O) Het risico van paddo's met 2 man doen is dat als je allebei vd wap bent, niemand min of meer aan de rem kan trekken. Wij deden het meestal met een groepje van 4 tot 8 man. Als er iemand slecht ging was er altijd ook iemand om dat op te vangen. Ik heb dat zelf gelukkig nooit ervaren, wel een aantal malen een maat van me helemaal verkeerd zien gaan ( 1 x in de Efteling). Ik raad je zelf aan het niet meer te doen, onbewust kun je altijd weer aan deze ervaring gaan denken als je het doet waardoor het weer fout gaat. Die maat van mij heeft serieus nog jaren later flashbacks gehad waardoor hij plots weer begon te trippen. Paddo's of trippen in het algemeen kan geweldig zijn, maar kan je ook helemaal kapot maken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, ik ga binnenkort ook voor het eerst die High Hawaiians proberen, maar ik begin wel met een halve portie, jij bent niet de eerste waarvan ik lees dat die dingen echt heftig kunnen zijn. Ook heb ik er twee sitters bij, ik zal achteraf hier wel laten weten hoe het is gegaan. Ik hoop in ieder geval niet dat deze ervaring je nog lang zal beïnvloeden (althans, niet op een negatieve manier) en ga de volgende keer wat beter voorbereid te werk, wat je ook doet qua drugs.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...