Ga naar inhoud

Drugs Deel 2


Saeglopur

Aanbevolen berichten

ik zeg niet dat je het niet moet doen. MAAAAAR: beginnen mensen nu gewoon met drugs om er bij te horen of omdat het zo geweldig lekker is of zo? ik als alcoholfeestbeest op feesten snap het eigenlijk niet zo goed waarom sommige mensen drugs "­nodig"­ hebben of dat het nu gewoon is omdat het lekker is of omdat ze het "­cool"­ vinden dat ze kunnen zeggen dat ze aan de drugs zitten.­ Want dat laatste gevoel krijg ik wel eens, dat het "­stoer"­ is of whatever.­ ik vind drugs dus niet cool en de mensen die zich er in mee laten zuigen, vind ik ook niet cool.­ Uiteindelijk doet het toch maar kwaad dan goed, net zoals alle verslavingen want dat is het gevaar dat er in sluipt dat mensen het gewoon lekker beginnen te vinden en dat ze het ook gewoon thuis gaan gebruiken en niet alleen maar meer leuk voor een feestje.­ Kortom: is drugs voor mensen die snel over te halen zijn en dus meelopers zijn?? Daghe!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is alcohol toch echt de grootste meelopersdrug hoor, op sigaretten na. Ik heb nog nooit meegemaakt dat mensen blijven pushen als iemand niet meedoet met, laten we zeggen, een pilletje nemen, maar het gebeurt vaak genoeg dat je domme manipulatieve opmerkingen naar je hoofd krijgt geslingerd zodra je een Spa Rood bestelt in plaats van een biertje. En als jij als alcoholfeestbeest :''''') wat minder aan de alcohol zou zitten en wat meer aan de M stond je nu met een duim op je profielfoto, ipv met een middelvinger. Stoere boii.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik drink zelf nauwelijks alcohol, heb geen zin in kut katers en tis gwn veel schadelijker voor je gezondheid (lever, hersenen, enz.) daarnaast deed ik eerst veel wiet en soms truffels maar met truffels heb ik voor onbepaalde tijd pauze genomen en wiet maar 1 keer per week (in de praktijk meerdere keren, maar niet meer elke dag) en daar kan ik goed mee leven. kan overigens ook zonder maar wrm zou je als het toch nauwelijks schade veroorzaakt? t maakt alles ook nog leuker dus win-win alleen niet te vaak
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...