Ga naar inhoud

Drugs Deel 2


Saeglopur

Aanbevolen berichten

Nee oké, niks nieuws gebruikt, maar wel voor het eerst wat dingen gecombineerd. Pilletje, beetje M (eigenlijk hetzelfde dus) en een biertje erbij, maar dat vond ik niet te drinken. Daarna een sigaretje omdat iedereen dat geweldig vindt als ze wat gebruikt hebben, maar ik vond het nog steeds fucking smerig. Maar verder was het wel leuk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach beetje mixen kan geen kwaad zolang het met mate is. Vroeger dronk ik er nooit bier bij want dat viel me verkeerd, tegenwoordig drink ik wel een paar pilsjes er bij. Beetje speed voor de energie erbij is soms ook wel lekker. Zolang je het alleen dan doet, want zoals hier onder uitgelegd is is het wel best zooi.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand hier ervaring met het gebruik van ketamine? Heb het anderhalf jaar geleden een keer geprobeerd (sleutelpuntje) maar toen voelde het ongeveer hetzelfde als aangeschoten zijn. Huisgenoten zeggen dat het heel anders voelt als je er meer van neemt. Iemand die hier meer over kan vertellen? Gewoon uit interesse, aangezien ik zelf niet zo snel meer harddrugs doe.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
> Heeft iemand hier ervaring met het gebruik van ketamine? Heb het anderhalf jaar geleden een keer geprobeerd (sleutelpuntje) maar toen voelde het ongeveer hetzelfde als aangeschoten zijn. Huisgenoten zeggen dat het heel anders voelt als je er meer van neemt. Iemand die hier meer over kan vertellen? Gewoon uit interesse, aangezien ik zelf niet zo snel meer harddrugs doe. Keta maakt je agressief en oncontroleerbaar. Heb rare verhalen gehoord erover. Ik blijf er lekker vanaf.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...