Wallie Geplaatst: 17 juli 2015 Delen Geplaatst: 17 juli 2015 Of pep, speed en pep zijn hier hetzelfde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 18 juli 2015 Delen Geplaatst: 18 juli 2015 Ik gebruik beide van die kansloze zooi niet, maar speed is veel meer versneden dan coke en je zal het veel minder snel merken, als je ziet wat sommige mensen erin pleuren om meer gram eruit te halen be my guest snuif die troep maar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 18 juli 2015 Delen Geplaatst: 18 juli 2015 >Ja en trainingspakken zijn smokings voor slobbers. En metromannen die baardlotions gebruiken en met nek tattoo's schuin voor een foto zitten zijn wanna be bad boys met glazen kaken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 18 juli 2015 Delen Geplaatst: 18 juli 2015 Kotter is dan een uitzondering maar als ik zo de forums check. Gaan de meeste toch voor coke. http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=18139 Ik houd het lekker bij een hasj jointje en een drankje op zijn tijd no hard drugs for me. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 18 juli 2015 Delen Geplaatst: 18 juli 2015 Maar laten we hier niet op in gaan ik voel een flame war opkomen waar we beide geen zin in hebben. Mijn mening was voorbarig sorry. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 18 juli 2015 Delen Geplaatst: 18 juli 2015 Om er op terug te komen de meningen zijn enorm verdeeld als het gaat om beide. Moet zeggen dat ik mijn mening baseerde op meningen van andere mensen in mijn omgeving die met beide ervaring hebben. Mijn mening was nogal voorbarig excuses daar voor :P Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 18 juli 2015 Delen Geplaatst: 18 juli 2015 Erik, ben je ook krampachtig en tegen drugs? Omdat je een junior vvd'er bent bedoel ik. Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 19 juli 2015 Delen Geplaatst: 19 juli 2015 Hoi ik heb gisteren drugs gebruikt en dat vind ik best stoer dus ik post het hier even. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 19 juli 2015 Delen Geplaatst: 19 juli 2015 Welke? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 19 juli 2015 Delen Geplaatst: 19 juli 2015 Die van Lil Kleine & Ronnie Flex. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 19 juli 2015 Delen Geplaatst: 19 juli 2015 Nee oké, niks nieuws gebruikt, maar wel voor het eerst wat dingen gecombineerd. Pilletje, beetje M (eigenlijk hetzelfde dus) en een biertje erbij, maar dat vond ik niet te drinken. Daarna een sigaretje omdat iedereen dat geweldig vindt als ze wat gebruikt hebben, maar ik vond het nog steeds fucking smerig. Maar verder was het wel leuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 19 juli 2015 Delen Geplaatst: 19 juli 2015 http://www.jovd.nl/standpunten/drugs De junior jovd wil nagenoeg alle drugs legaliseren. Daar ben ik het verder wel mee eens. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 19 juli 2015 Delen Geplaatst: 19 juli 2015 Toch niet een biertje!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 19 juli 2015 Delen Geplaatst: 19 juli 2015 Ja best heftig hè? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 19 juli 2015 Delen Geplaatst: 19 juli 2015 Twee vrienden zaten aan de coke + 4fmp + pillen (en bier), maar ik denk niet dat ik dat zo nodig hoef te proberen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 19 juli 2015 Delen Geplaatst: 19 juli 2015 Ach beetje mixen kan geen kwaad zolang het met mate is. Vroeger dronk ik er nooit bier bij want dat viel me verkeerd, tegenwoordig drink ik wel een paar pilsjes er bij. Beetje speed voor de energie erbij is soms ook wel lekker. Zolang je het alleen dan doet, want zoals hier onder uitgelegd is is het wel best zooi. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 19 juli 2015 Delen Geplaatst: 19 juli 2015 Boefje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jizzy Geplaatst: 19 juli 2015 Delen Geplaatst: 19 juli 2015 Heeft iemand hier ervaring met het gebruik van ketamine? Heb het anderhalf jaar geleden een keer geprobeerd (sleutelpuntje) maar toen voelde het ongeveer hetzelfde als aangeschoten zijn. Huisgenoten zeggen dat het heel anders voelt als je er meer van neemt. Iemand die hier meer over kan vertellen? Gewoon uit interesse, aangezien ik zelf niet zo snel meer harddrugs doe. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 20 juli 2015 Delen Geplaatst: 20 juli 2015 >Gewoon uit interesse Uhu Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LORD_AH Geplaatst: 26 juli 2015 Delen Geplaatst: 26 juli 2015 trieste boel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 27 juli 2015 Delen Geplaatst: 27 juli 2015 http://media.giphy.com/media/i7m5qxrPtTW0w/giphy.gif Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 6 augustus 2015 Delen Geplaatst: 6 augustus 2015 > Heeft iemand hier ervaring met het gebruik van ketamine? Heb het anderhalf jaar geleden een keer geprobeerd (sleutelpuntje) maar toen voelde het ongeveer hetzelfde als aangeschoten zijn. Huisgenoten zeggen dat het heel anders voelt als je er meer van neemt. Iemand die hier meer over kan vertellen? Gewoon uit interesse, aangezien ik zelf niet zo snel meer harddrugs doe. Keta maakt je agressief en oncontroleerbaar. Heb rare verhalen gehoord erover. Ik blijf er lekker vanaf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 6 augustus 2015 Delen Geplaatst: 6 augustus 2015 Ik ben benieuwd of iemand hier wel eens te diep in zijn ponypackje heeft gekeken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 6 augustus 2015 Delen Geplaatst: 6 augustus 2015 http://stream1.gifsoup.com/view/352358/drugs-are-bad-o.gif Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 29 augustus 2015 Delen Geplaatst: 29 augustus 2015 Ik merk dus dat mijn intelligentie van drugs wel degelijk achteruit gaat. Maar ja, lekker boeiend! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.