Saeglopur Geplaatst: 18 oktober 2015 Delen Geplaatst: 18 oktober 2015 Ja dat gebeurt dus bij best veel mensen, hoef je niet eens zo veel voor te gebruiken. Maar ik had dit keer wel echt te veel, twee pillen van 240mg. Aan de ene kant waren de hallucinaties best eng en raakte ik er echt een beetje de weg door kwijt, aan de andere kant was het stiekem ook wel kicken :$ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 18 oktober 2015 Delen Geplaatst: 18 oktober 2015 2 x 240 :o) Daar ben ik echt te oud voor tegenwoordig. Shit is een stuk heftiger nowadays dan "vroeger". Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 18 oktober 2015 Delen Geplaatst: 18 oktober 2015 De gruwelijkste ervaringen meegemaakt en gezien met paddo's (positief dan). Maar de smaak van die shit is idd extreem goor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 20 oktober 2015 Delen Geplaatst: 20 oktober 2015 kwil het dit jaar nog wel een keer doen, maar gaat lastig met school Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 20 oktober 2015 Delen Geplaatst: 20 oktober 2015 miss beetje zielig maar khad effe zin om gwn een beetje lam te zijn dus heb ik 3 Ã 4 keer de gebruikelijke hoeveelheid anti-stress pillen genomen.. ben nu best wel chill.. vooral in mn benen en hoofd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 23 oktober 2015 Delen Geplaatst: 23 oktober 2015 Tijd genoeg tijdens de vakanties toch ;) Tip: ga met een niet al te grote groep en zoek een natuurgebied oid op. Je gaat de ziekste dingen zien en meemaken! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 29 november 2015 Delen Geplaatst: 29 november 2015 Wat een bizar fenomeen zijn die echte pillenfeestjes toch eigenlijk, ik geloof dat gisteren echt meer dan driekwart van de aanwezigen er gedepersonaliseerd en met uilenogen bijliep. Je weet dat de meeste van die mensen de tijd van hun leven hebben, maar het ziet er soms echt best naar uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellraidermike Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 Ze hebben niet de tijd van hun leven. Dat is alleen een gevoel omdat je hersenen van binnen kapot gaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 >Dat is alleen een gevoel omdat je hersenen van binnen kapot gaan. daar wordt je toch niet vrolijk van??????????? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 Hellraidermike is naast taalkundig wunderkind ook biochemicus kennelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 Lel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roeland.mijderwijk Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 Hehe das inderdaad leuk. Die keer dat ik met vrienden in drenthe in een bos paddos had gegeten en op zoek was naar het pad dat we verlaten hadden. Bleek er de hele tijd 3 meter naast te lopen.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 Hey Hellraidermike, een gevoel laat je weten of je gelukkig bent of niet. Jij kan supergezond leven en rijk zijn en je kut voelen, of je kan arm zijn en je gelukkig voelen. Als die mensen zich door de pilletjes goed voelen, zijn ze dus gelukkig. Dat jij ooit een mening hebt mogen krijgen. Groetjes Arendjan. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 Mijn oom had laatst thee gedronken waar je de zwaarste hallucinatie van krijgt die denkbaar is. Iemand enig idee hoe deze thee heet? Inb4 kkr antwoorden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefandepefan-2 Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 Mijn Google zoektocht zegt dat het DMT kan wezen, ook wel bekend als 'ayahuascathee'. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 Ik heb dit weekend voor het eerst lachgas gedaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefandepefan-2 Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 En? Beviel het? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 JA! Bedankt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 Ik dit weekend ook weer eens, blijft leuk om af en toe te doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 Ayahuasca is heftige shit. Bijna gedaan in Bolivia. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 Bijna is helemaal niet dus schep maar niet op. Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 ^ Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 Ik wil niet opscheppen, ik geef zo toe dat ik die shit niet durfde te proberen met alleen maar vreemden en een gekke sjamaan als kompanen. Ik wil er alleen mee zeggen dat ik wel een beetje heb gezien en gehoord hoe het eraan toe gaat. En dat is best heftig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimk Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 Heb DMT wel eens gedaan, maar niet via thee, via dampen uit een flesje, het resultaat vond ik niet denderend maar dit heeft waarschijnlijk ermee te maken dat het wat te weinig was, trip was ook erg snel over. Mijn persoonlijke zwaarste hallucinatie is niet eens van een hallucinogeen maar van een 300gr M bom. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimk Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 300mg* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.