littedemon Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Ohhh dan kom ik zeker! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
littedemon Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Je bent gewoon jaloers dat ik niet voor jouw op kom Kotter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wouter-Morphy Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Cool down gast. Het wordt vast dolle pret met jullie X3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 >Ik kan me wel herinneren dat er in de vorige thread behoorlijk wat ophef was over de (zuidelijke) locatie. Ik heb locaties gekozen die allemaar centraler liggen dan Eindhoven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Daarnaast, er wordt nu al gestemd, dus ik hou gewoon deze lijst aan. Overigens is Breda echt heel makkelijk te doen vanaf Delft, een stuk makkelijker bijvoorbeeld dan waar ik vandaan kom. Valt me dan ook op dat elke keer de meeste kritiek komt van gasten die in principe niet zo ver hoeven te reizen, maar graag willen dat het bij wijze van spreken in hun achtertuin georganiseerd wordt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wouter-Morphy Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Oké, ik ben om. Breda is fine with me. Letsa go!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reudie Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Omdat ik de mensen die naar de meeting zijn gekomen de 1e en 2e keer super tof vond. En iedereen was gezellig, dus wil ik me mengen in dit topic. En ik reageer niet alleen in een meeting topic, dat weet jij ook wel. Ik hoop alleen wel dat je je er niet te druk om maakt. Voor de rest hoop ik ook niet dat jullie je druk maken om het feit dat Litte en ik lesbo vriendinnetjes zijn want dat zou zonde van je energie zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Ik hoop dat ik weer aan het einde van de dag in bed beland met Reudi. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Als Breda leuk is vind ik het best hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
littedemon Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Nope dit x kruip ik weer naast je geile kawaii beer van me Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pieuw Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Mjah 255 km.. Vanaf groningen dan. Prima met de auto te doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pieuw Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Kotter.. Your god damn right Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Arnhem is wel écht een kutstad, hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 >Saeglopur heeft niet een bronzen randje, hij is echt een SUPER n00B!!!11!1!! Ja, maar dit probeert hij te compenseren door al zijn posts een bronstig randje te geven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Awake78 Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 1. Breda?! This might work 2. Whatsappgroep?! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 >Dit zijn mensen die zowel naar de eerste en tweede meting zijn gekomen, dus in ieder geval de intentie tonen om sowieso te komen, dat is bij andere mensen nog maar de vraag. Beetje raar om zo mensen af te straffen. Ik ben juist niet naar de vorige gekomen omdat Eindhoven te ver weg lag. Daarnaast liggen Breda & Tilburg ongeveer even zuidelijk als Eindhoven. Ik ben het wel met OMG eens, zet dan tenminste ook een paar centrale of noordelijke plaatsen in het lijstje, dan kunnen we tenminste eens goed zien waar de voorkeur naar uit gaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Wat mij betreft doen we gewoon weer Utrecht. Dat is de enige écht centrale stad waarbij je zeker weet dat alle aanwezigen maximaal 2 uur hoeven te reizen. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Sinds ze die hipster club hebben gesloten wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Awake78 Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Is there a chance to meet Enzevil? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SombreroSnor Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 ja en ja. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SombreroSnor Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Voor mij zou Breda en Tilburg het beste zijn, dan kan ik meteen voor slaapplaatsen zorgen indien mensen het laat willen maken, willen drinken of wat dan ook. Verder zou ik het niet zo erg vinden als het verder weg is, ik heb dat er wel voor over. Zolang we wel dingen als drankprijs, parkeergelegenheden, bereikbaarheid etc in het oog houden ben ik overal van de partij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Awake78 Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Why did no one tell me? Idek wat ik met die informatie wil hoor, ik vond het wel interessant te weten dat de harde kern blijkbaar ook nog buiten PU om contact heeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Zal ik ook even wat toevoegen dan? *Ik vind* dat we nu weer voor een ''randstad locatie'' moeten gaan omdat we de vorige keer zuidelijker gingen. We kunnen de keer erna dan weer een zuidelijke locatie kiezen. En ja, de drank is duurder in Utrecht maar er is wel leven nadat de winkels sluiten en dat is in Breda en Arnhem nou niet per se het geval. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SombreroSnor Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Je moest eens weten wat we nog meer buiten de PU om doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Breda is prima snachts. Savonds is het er doods Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.