sinestium Geplaatst: 8 maart 2015 Delen Geplaatst: 8 maart 2015 Heh, beide oplossing. Kon het niet laten, sorry.. ;-; Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 8 maart 2015 Delen Geplaatst: 8 maart 2015 Vooruit dan, jij bent ook welkom! Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AwesomeUnicorn Geplaatst: 8 maart 2015 Delen Geplaatst: 8 maart 2015 Joechei! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 8 maart 2015 Delen Geplaatst: 8 maart 2015 Als het in Utrecht is dan kan ik eventueel een slaapplek aanbieden voor degenen die te moe zijn om terug te reizen of anders te vroeg wegmoeten! ❤️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sinestium Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 Ik dacht dat je in Sittard woonde :o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 Laten we met z'n allen één grote logeer partij ervan maken! >:D Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 ❤️ Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 Dan hoeven Roos en Katrien geen slaapzak mee te nemen, daar zorg ik wel voor. ( ͡ʘ╭͜ʖ╮͡ʘ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wouter-Morphy Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 Hi guys, heb ik nog iets gemist? M.b.t. woonplaatsen, ik zit in A'dam maar ik ben best bereid de Randstad uit te trekken. Bij Brabant trek ik wel de grens though. En als 't per auto goed te doen is wil ik evt. wel een paar gasten oppikken (voorwaarde: respect dad's vehicle). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 Hey Unicorn, als het niet in Utrecht is en daarom huiliehuilie ik wil niet met de trein, kom ik je persoonlijk ophalen met de auto. Nemen we gelijk Duc mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Awake78 Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 Wat .. lief? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Awake78 Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 Ssst Mhuls, gewoon ja zeggen ;3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 Iemand met gezag moet gewoon even zeggen dat we het definitief in Utrecht doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 >Iemand met gezag Labbers waar zit je?!?! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 Nee Batman is uit Sittard. En Q, mag ik dan met dominique in een slaapzak? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 No homo! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 >Als het in Utrecht is dan kan ik eventueel een slaapplek aanbieden voor degenen die te moe zijn om terug te reizen of anders te vroeg wegmoeten! ❤️ Dibbs! Op die slaapplaats dan hé :$ Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
littedemon Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 Best interessant om te zien hoe mensen die nog nooit bij een meeting zijn geweest en al helemaal geen poot hebben uitgestoken om dr een te ororganiseren, nu opeens doen alsof iedereen met hun rekening moet houden. Jongens als je utrecht wilt stem je utrech, hou je voor de rest je bek en wacht je de uitslag af. Als het utrecht wordt, wordt het utrecht. Wordt het een andere plek dan wordt het een andere. Maar, tenzij je de meeting organiseert, stop gewoon met dat eeuwige gejank en laat je batmanjepper de boel regelen (wat ie overigens heel goed doet). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 Ben jij dan de grote lepel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 >hun rekening Wiens rekening? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 Diens rekening. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 Utrecht heeft mij bijna m'n leven gekost. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 Dit vraagt om de doorslaggevende autoriteit van een relevantiemod. BNWR of Jas, waar zijn jullie?!?! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 >en al helemaal geen poot hebben uitgestoken om dr een te ororganiseren >Maar, tenzij je de meeting organiseert, stop gewoon met dat eeuwige gejank Je spreekt jezelf een beetje tegen. Wij proberen juist met zijn allen naar een oplossing te zoeken die voor iedereen uitkomt. Wij proberen juist mee te helpen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 Arghh, dat Nederlands. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.