Batmanjepper Geplaatst: 11 maart 2015 Delen Geplaatst: 11 maart 2015 De activiteit is nog niet bepaald heur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wouter-Morphy Geplaatst: 11 maart 2015 Delen Geplaatst: 11 maart 2015 Woohoo! :D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 11 maart 2015 Delen Geplaatst: 11 maart 2015 Ik wil godverdomme bowlen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 11 maart 2015 Delen Geplaatst: 11 maart 2015 [Eigenlijk is het wel een mooi voorbeeld hoe de planning van deze meetings eruit zien.](https://www.youtube.com/watch?v=qDim2TuS104) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 11 maart 2015 Delen Geplaatst: 11 maart 2015 > Gisteravond heeft Thrawn mij in het privé opgezocht via Whatsapp. Al gelijk in zijn eerste zin begint hij te schelden en mij beledigen. Kennelijk deelt hij mijn mening niet op dit meeting topic. Dit gedrag is echt te triest voor woorden. Hoe haal je het in je hoofd om een internet discussie op een gamewebsite ongewenst zo persoonlijk te maken?! Dit accepteer ik absoluut niet. Nadat ik geweigerd had om in discussie te gaan, en hem gewaarschuwd had over zijn gedrag, bleef Thrawn doorgaan. Daarnaast heeft hij mijn persoonlijke mobiele nummer tegen mijn zin met anderen mensen gedeeld. Dit heeft ervoor gezorgd dat Thrawn een maand gebanned is. Wil overigens niet naar doen, maar als Thrawn buiten dit gastenboek iets verkeerds heeft gedaan, betekent dat niet dat ie hier afgestraft moet worden. Lijkt mij dat je hem alleen op dit medium kan straffen en daarom deze keuze hebt gemaakt. Maar goed, verder wel stout van hem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 11 maart 2015 Delen Geplaatst: 11 maart 2015 Maar zeg maar gewoon dat ie via de PM's op deze website het nummer heeft gedeeld, dan sta ik volkomen achter je beslissing en zal ik de integriteitscommissie terugfluiten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wouter-Morphy Geplaatst: 11 maart 2015 Delen Geplaatst: 11 maart 2015 Whahahaha, LMAO :'D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 11 maart 2015 Delen Geplaatst: 11 maart 2015 In my opinion, als Thrawn de link legt tussen dit forum en privé, mag Orange deze link ook maken. Eye for an eye, he. Dat gezegd te hebben, free Thrawnistina! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 11 maart 2015 Delen Geplaatst: 11 maart 2015 Je mag van je vriendin niet eens een nieuwe vriendin zoeken? Onredelijk mens! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 11 maart 2015 Delen Geplaatst: 11 maart 2015 Orangemic is een gore kasthomo!! Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 11 maart 2015 Delen Geplaatst: 11 maart 2015 Ik vind het een lastige. Aan de ene kant is het sturen van boze whatsapp berichten oneindig treurig. Aan de andere kant, mensen uitschelden is op het forum niet banbaar toch? Ik zou hier best nare beledigingen neer kunnen plempen zonder dat daar consequenties aan vast zitten, behalve als ik met nare ziektes ga schelden dan. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 11 maart 2015 Delen Geplaatst: 11 maart 2015 Aids! Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 11 maart 2015 Delen Geplaatst: 11 maart 2015 Wanneer iemand mij persoonlijk aanvalt voor en over een discussie op Pu.nl dan heb ik volkomen het recht om die gebruiker offline te zetten. Daarnaast heb ik Thrawn ook gewaarschuwd over die link voordat ik actie ondernam. @Avant, jij lelijke troll. Er is zeker een verschil tussen het onschuldig en als grappig bedoelde schelden, zoals hierboven, en het schelden met de doelstelling iemand "pijn" te doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sinestium Geplaatst: 11 maart 2015 Delen Geplaatst: 11 maart 2015 Ben het persoonlijk wel met Noatak eens. Hij heeft niet de regels van het forum overtreden, wat hij dan ook precies gedaan moge hebben. Daarmee praat ik dan ook niet goed wat hij heeft gedaan, maar het blijft een valide punt dat Noatak maakt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orcbama Geplaatst: 12 maart 2015 Delen Geplaatst: 12 maart 2015 Thrawn is a very naughty boy Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sledge Geplaatst: 12 maart 2015 Delen Geplaatst: 12 maart 2015 So far heb ik me kostelijk geamuseerd met dit topic :D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wouter-Morphy Geplaatst: 12 maart 2015 Delen Geplaatst: 12 maart 2015 het is maar wat je amusant vind, zucht. D| Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 12 maart 2015 Delen Geplaatst: 12 maart 2015 Wel heel zielig dat Eriks reactie nu verwijderd is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 12 maart 2015 Delen Geplaatst: 12 maart 2015 Ik hoor net dat sommige mensen denken dat je maar 1 datum kunt kiezen in het formulier. Dit is niet het geval, je kan er meerdere aanklikken, dus klik gewoon elke datum aan die je kan. Als er iets tussen komt kun je nog altijd je keuze aanpassen in het formulier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 12 maart 2015 Delen Geplaatst: 12 maart 2015 Stiekem zijn we dat allemaal Orcbama Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 12 maart 2015 Delen Geplaatst: 12 maart 2015 Als het goed is kan iedereen ook de resultaten zien en zijn of haar beschikbare datums later aanpassen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 12 maart 2015 Delen Geplaatst: 12 maart 2015 Klopt, het was alleen niet voor iedereen duidelijk dat je meerdere datums kan aanvinken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sledge Geplaatst: 12 maart 2015 Delen Geplaatst: 12 maart 2015 Hehe nou er staan wel weer een paar pareltjes van reacties tussen hoor :D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 13 maart 2015 Delen Geplaatst: 13 maart 2015 Wat is eigenlijk de einddatum voor de datumbepaling? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 13 maart 2015 Delen Geplaatst: 13 maart 2015 Wat is eigenlijk de einddatum voor de einddatumbepaling van de datumbepaling? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.