Sledge Geplaatst: 14 maart 2015 Delen Geplaatst: 14 maart 2015 Komt een aparte poll voor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KRFSTK Geplaatst: 14 maart 2015 Delen Geplaatst: 14 maart 2015 Bedankt allemaal voor dit hilarische stukje leesvoer. Nog even paar op/aanmerkingen: Leiderschap - Is nergens bij iemand terug te vinden, verbazingwekkend & beangstigend. Troll - Goed om te zien dat in deze comments de troll compleet genegeerd wordt Whatsapp - Is er nou een dickpic verstuurd of niet, het is niet echt duidelijk naar de lezer toe. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niel Geplaatst: 14 maart 2015 Delen Geplaatst: 14 maart 2015 >Naar de bekende pic vragen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
littedemon Geplaatst: 15 maart 2015 Delen Geplaatst: 15 maart 2015 Ja maar de ban kwam omdat de piemel in kwestie te klein is... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MrStef85 Geplaatst: 16 maart 2015 Delen Geplaatst: 16 maart 2015 Utrecht is ook prima..en de datum maakt mij niet uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 16 maart 2015 Delen Geplaatst: 16 maart 2015 Heb nu al weer zin om met littedemon het bedje in te duiken! Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
littedemon Geplaatst: 16 maart 2015 Delen Geplaatst: 16 maart 2015 Kijk er naar uit. Dit x mag jij het mannetje zijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 16 maart 2015 Delen Geplaatst: 16 maart 2015 Mag ik komen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wouter-Morphy Geplaatst: 16 maart 2015 Delen Geplaatst: 16 maart 2015 Wanneer sluit het datumformulier eigenlijk? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 16 maart 2015 Delen Geplaatst: 16 maart 2015 Graag zelfs. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 16 maart 2015 Delen Geplaatst: 16 maart 2015 Hmmmmm!! Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 19 maart 2015 Delen Geplaatst: 19 maart 2015 Voor je het weet is het alweer zomer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 19 maart 2015 Delen Geplaatst: 19 maart 2015 Als je het zelf maar weer opruimt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 19 maart 2015 Delen Geplaatst: 19 maart 2015 Dus, bbq. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 19 maart 2015 Delen Geplaatst: 19 maart 2015 Iedereen kan de resultaten inzien, dus ik ga er van uit dat iedereen het wel eens zal zijn met 29 mei? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 19 maart 2015 Delen Geplaatst: 19 maart 2015 [voor het gemak](https://docs.google.com/forms/d/1sRfjqyTXzsnANfHZCpaRI040gMf7MPE8bEfoUEV4RdA/viewanalytics) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 19 maart 2015 Delen Geplaatst: 19 maart 2015 Hé nice dat is een van de drie data waarop ik kan. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 19 maart 2015 Delen Geplaatst: 19 maart 2015 Aight, voor zover ik weet kan ik gewoon op 29 mei. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 19 maart 2015 Delen Geplaatst: 19 maart 2015 Ja dag, 29 mei kan ik niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 19 maart 2015 Delen Geplaatst: 19 maart 2015 doei. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 19 maart 2015 Delen Geplaatst: 19 maart 2015 Doeg. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 19 maart 2015 Delen Geplaatst: 19 maart 2015 https://media.giphy.com/media/Ngu7v2fXqO9a/giphy.gif Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wouter-Morphy Geplaatst: 20 maart 2015 Delen Geplaatst: 20 maart 2015 29 mei in Utrecht, got it! Hebben we lekker lang de tijd om over de invulling oorlog te voeren. Ik ga mijn zwaarden alvast slijpen. =P Heb je al wat suggesties, BMJ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wouter-Morphy Geplaatst: 20 maart 2015 Delen Geplaatst: 20 maart 2015 Wie van jullie moeten die dag eigenlijk naar school/werk? Anders kunnen een paar van ons al wat eerder, zeg maar een soort van pre-meeting. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 20 maart 2015 Delen Geplaatst: 20 maart 2015 Als alles goed gaat ben ik dan met mijn traineeship bezig, maar goed, mensen mogen op vakantie gaan tijdens de traineeship, dus een paar dagen missen voor bijvoorbeeld dit en een festival moet wel lukken denk ik. We zullen zien. Eerst maar eens de selectie halen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.