Doornroosje Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 We kunnen discozwemmen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 Discozwemmen is best funny denk ik. Ik wil wel sombrerosnor in een bikini zien en enzevil in een bananahamic. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Awake78 Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 Als het zwemmen wordt kom ik niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 Godver heb ik zo lang voor niks workouts gedaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MrStef85 Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 Gewoon zuipen en ouwehoeren. Komt helemaal goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MrStef85 Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 Discozwemmen it is. Speedo al uit de kast getrokken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 2 april 2015 Delen Geplaatst: 2 april 2015 Zwemmen lijkt mij ook niks, want ik weet dat er een aantal van jullie zijn die jullie handjes niet van mijn goddelijke lichaam af kunnen houden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 2 april 2015 Delen Geplaatst: 2 april 2015 Als we gaan zwemmen kom ik wel in m'n roze stringetje aanzetten. Batman, speciaal voor jou, kijk je whatsapp voor pics xxx Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 2 april 2015 Delen Geplaatst: 2 april 2015 Met jou zou ik wel in een bubbelbadje willen zitten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 2 april 2015 Delen Geplaatst: 2 april 2015 Nu ik niet meer je baard kan strelen moet ik maar naar je borsthaar overschakelen. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MrStef85 Geplaatst: 2 april 2015 Delen Geplaatst: 2 april 2015 haha :') https://media1.giphy.com/media/SKpyZpiDvkUE0/200.gif Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MrStef85 Geplaatst: 2 april 2015 Delen Geplaatst: 2 april 2015 https://media0.giphy.com/media/127gJD67lDa1Ms/200.gif Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MrStef85 Geplaatst: 3 april 2015 Delen Geplaatst: 3 april 2015 https://media4.giphy.com/media/u7307S6dNl2Qo/200.gif Happy pasen alvast! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 13 april 2015 Delen Geplaatst: 13 april 2015 Gezien het aantal vrije dagen dat ik nog over heb zal ik pas aan het begin van de avond instromen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 27 april 2015 Delen Geplaatst: 27 april 2015 Nog vier weken! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 27 april 2015 Delen Geplaatst: 27 april 2015 Ik vind het lastig om een activiteit te vinden. Karten is te duur en te vfer van het centrum. Escape rooms schijnen erg leuk te zijn, maar zijn niet gemaakt voor grote groepen en al afgehuurd op 29 mei. Bowlen hebben we vorige keer al gedaan. Heeft iemand nog suggesties voor iets origineels? Anders zeg ik gewoon een café in duiken want mijn ideeën zijn een beetje op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 27 april 2015 Delen Geplaatst: 27 april 2015 Escape rooms zijn ook pleurisduur, ben je al snel 15 euro de neus voor kwijt. Ik zeg later beginnen dan normaal, het budget uitgeven aan drank en na een wilde avond allemaal bij Doornroosje crashen. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 27 april 2015 Delen Geplaatst: 27 april 2015 *in doornroosje crashen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 27 april 2015 Delen Geplaatst: 27 april 2015 Poolen? Paintballen? (OMGWTF)BBQ'en? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 27 april 2015 Delen Geplaatst: 27 april 2015 BBQ is weersafhankelijk dus niet echt te plannen. Pool vind ik persoonlijk niet veel omdat je dan steeds met koppeltjes van 2 aan een pooltafel staat. Paintballen ga ik onderzoeken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 27 april 2015 Delen Geplaatst: 27 april 2015 Haha nice! Met barbecueën kan je wel iets van een partytent fixen mocht het gaan regenen, maar dan is het nog steeds niet helemaal ideaal mocht het slecht weer zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 27 april 2015 Delen Geplaatst: 27 april 2015 Genoeg alcohol drinken en je hebt het zo weer warm! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sledge Geplaatst: 27 april 2015 Delen Geplaatst: 27 april 2015 rofl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sledge Geplaatst: 27 april 2015 Delen Geplaatst: 27 april 2015 Ik ben er definitief niet bij (weekendje weg waarschijnlijk) maar Paintball zit meestal ook niet echt in de buurt van het centrum (ik zag dat je aangaf dat Karten te ver van het centrum was), dus dat lijkt me ook niet echt handig dan. Of je moet met het OV makkelijk weer richting stad kunnen gaan natuurlijk. Maar paintball, airsoft etc. is meestal ook relatief prijzig. Lasergamen? Dat zit dan meestal wel weer in het centrum. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 27 april 2015 Delen Geplaatst: 27 april 2015 Lasergamen kost meestal ook een fortuin voor 20 minuten extreme verstoppertje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.