1UP Geplaatst: 30 maart 2015 Delen Geplaatst: 30 maart 2015 Roan en Jepper gaan zelfs twee keer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 30 maart 2015 Delen Geplaatst: 30 maart 2015 Ik kan hem niet meer invullen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 30 maart 2015 Delen Geplaatst: 30 maart 2015 Lel, nu ben ik wel benieuwd wie mijn naam daar heeft ingevuld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 30 maart 2015 Delen Geplaatst: 30 maart 2015 Ja, bnwr. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lagerkip Geplaatst: 30 maart 2015 Delen Geplaatst: 30 maart 2015 Als WowGek kan praten kom ik, of als hij het kan verdragen dat ik reageer dat hij stottert. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lagerkip Geplaatst: 30 maart 2015 Delen Geplaatst: 30 maart 2015 Ik ga als Katrien komt en als WowGek nederlands heeft geleerd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lagerkip Geplaatst: 30 maart 2015 Delen Geplaatst: 30 maart 2015 Ik wil hem wel eens tegenkomen ik ben tegen alles te downloaden maar betaal maandelijkse lasten ookal beheer ik niks want ik ben WorldOfWarcraftGek. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Awake78 Geplaatst: 31 maart 2015 Delen Geplaatst: 31 maart 2015 Ik kom misschien wel ja, wanneer is het nou? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 31 maart 2015 Delen Geplaatst: 31 maart 2015 > Ik zou allebei prima vinden, filmdagje zou ook leuk zijn (niet in de bios da's zo onpersoonlijk) Met z'n allen bij jouw thuis over de vloer? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 31 maart 2015 Delen Geplaatst: 31 maart 2015 Filmdagje is moeilijk duf. Gewoon gaan zuipen jongens. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Awake78 Geplaatst: 31 maart 2015 Delen Geplaatst: 31 maart 2015 Ligt eraan met wie en of je wat te vertellen hebt. En of je van die jankerds hebt bij wie je niet door de film heen mag praten... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 >Ja, bnwr. Ah, de druiven zijn nog steeds zuur zie ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 Ik kom toch wel denk ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 1 april!!!!1! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MrStef85 Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 Exact..geen filmdagje. Het woord is al suf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 >Ik kom misschien wel ja, wanneer is het nou? 29 Mei! Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 Meh, filmdagje. Film kijken is eerder leuk als je met een klein groepje bent. Bovendien heb ik na één film al genoeg gezien. Vind het niks om uren lang films achter elkaar te kijken. Loat'n we gew'n met z'n alle zoep'n! Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niel Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 Goeie ! April1111111 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MrStef85 Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 Goed goan!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 Hell yeah. Zat ik daar met al die mongolen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 Het wordt in ieder geval geen filmdag of LAN-party. Wat het wel wordt, dat ga ik nog even uitzoeken, en dan maak ik een poll met suggesties. Het is nog 2 maanden weg dus nog tijd zat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MrStef85 Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 Toppie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 Tijd is geld, ik heb tijd zat. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MrStef85 Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 Iets met veel drank? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 Comazuipen is wel heel hip. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.