Batmanjepper Geplaatst: 10 maart 2015 Delen Geplaatst: 10 maart 2015 https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vK54xiDNnUjwxbDsPR46T5hX5XUAFEOB0_GHfRyM5eQ/edit#gid=2082854249 Tel maar na wat de locatie geworden is, het is dus Utrecht. Het meest centrale punt. Ik ben hier heel content mee, al is het niet mijn favoriet om dat we hier al eerder geweest zijn. Wel wil ik hierbij zeggen dat dit gezeik helemaal uit de hand is gelopen. Dit is aan meerdere mensen te wijten, waaronder mijzelf, ik heb hier en daar ook fel gereageerd. Als mensen persoonlijk via whatsapp elkaar gaan uitschelden trek ik ook de grens. De persoon die een bepaald ander persoon nogal bot bejegend heeft, vind ik niet kunnen, al moet ik zeggen dat een ban uitdelen vanwege dat eveneens overdreven is. Zeker als de persoon die band het woord kinderachtig in de mod nam. Nogmaals, de persoon die geband is gedroeg zich eveneens zeker niet volwassen. In ieder geval, de locatie is dus Utrecht. Kan de persoon in kwestie nu ge-unbanned worden, en kunnen we allemaal met deze locatie blij zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sinestium Geplaatst: 10 maart 2015 Delen Geplaatst: 10 maart 2015 Nee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 10 maart 2015 Delen Geplaatst: 10 maart 2015 https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vK54xiDNnUjwxbDsPR46T5hX5XUAFEOB0_GHfRyM5eQ/edit?usp=sharing Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sinestium Geplaatst: 10 maart 2015 Delen Geplaatst: 10 maart 2015 Ok vooruit dan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 10 maart 2015 Delen Geplaatst: 10 maart 2015 Thrawn weet zich blijkbaar na een paar bans en een hele lading aan waarschuwingen nog steeds niet te gedragen. Dat soort gedrag hoeven we hier niet, zeker niet als je iemand persoonlijk gaat aanvallen, dus hem zien we niet zomaar meer terug. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 10 maart 2015 Delen Geplaatst: 10 maart 2015 Utrecht is prima, mits ik dit keer weet waar ik jullie moet vinden :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
littedemon Geplaatst: 10 maart 2015 Delen Geplaatst: 10 maart 2015 Is dat niet overdreven na zo een klein voorvalletje? Vond het geen stijl maar een permaban gaat wel ver. En ik heb hem nog nooit zoiets zien flikken dusja. Kunnen jullie dr niet gewoon 2 weken of een maand van maken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
littedemon Geplaatst: 10 maart 2015 Delen Geplaatst: 10 maart 2015 Hoeist met je buik? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 10 maart 2015 Delen Geplaatst: 10 maart 2015 Oke de locatie staat vast en daar zal niet meer over gemijmerd worden. Volgend dilemma: datum. Waarschijnlijk zal de meeting op een vrijdag plaatsvinden ivm studenten-ov, dus daar kan je al rekening mee houden. Ik kijk uit naar een nieuwe poll waarin we onze voorkeurslusten kunnen botvieren :-) En ja ik gooi er vaart achteraan want hoe sneller het geregeld is hoe beter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 10 maart 2015 Delen Geplaatst: 10 maart 2015 Gisteravond heeft Thrawn mij in het privé opgezocht via Whatsapp. Al gelijk in zijn eerste zin begint hij te schelden en mij beledigen. Kennelijk deelt hij mijn mening niet op dit meeting topic. Dit gedrag is echt te triest voor woorden. Hoe haal je het in je hoofd om een internet discussie op een gamewebsite ongewenst zo persoonlijk te maken?! Dit accepteer ik absoluut niet. Nadat ik geweigerd had om in discussie te gaan, en hem gewaarschuwd had over zijn gedrag, bleef Thrawn doorgaan. Daarnaast heeft hij mijn persoonlijke mobiele nummer tegen mijn zin met anderen mensen gedeeld. Dit heeft ervoor gezorgd dat Thrawn een maand gebanned is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 10 maart 2015 Delen Geplaatst: 10 maart 2015 Leuk dat het trouwens Utrecht geworden is! Ik ben er dan zeer waarschijnlijk bij! Beter hebben we de discussie nu gehad, en ga we weer hyped worden over de meeting! =) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
littedemon Geplaatst: 10 maart 2015 Delen Geplaatst: 10 maart 2015 Okee dit verward me. Sta je nou wel of niet open voor piemelplaatjes via whatsapp? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 10 maart 2015 Delen Geplaatst: 10 maart 2015 >Thrawn weet zich blijkbaar na een paar bans en een hele lading aan waarschuwingen nog steeds niet te gedragen. Dat soort gedrag hoeven we hier niet, zeker niet als je iemand persoonlijk gaat aanvallen, dus hem zien we niet zomaar meer terug. Hij heeft nog nooit een ban gehad, en 2 waarschuwingen. Beter informeren jullie elkaar over de geschiedenis van een persoon en zijn actie voordat er al met de hamer gezwaaid is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 10 maart 2015 Delen Geplaatst: 10 maart 2015 Om tijdig een datum te kunnen kiezen: [Datum formulier](http://goo.gl/forms/pllXiW4OtY) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 10 maart 2015 Delen Geplaatst: 10 maart 2015 Beter bemoei jij je er gewoon niet mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wouter-Morphy Geplaatst: 10 maart 2015 Delen Geplaatst: 10 maart 2015 Ai, jammer dat sommige mensen zichzelf totaal niet in de hand hebben. Maar goed dat hij een stevige ban krijgt :S Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 10 maart 2015 Delen Geplaatst: 10 maart 2015 Ok, nu kom jij opeens met een formulier op de proppen zetten. Dat kan, maar vermeld er dan bij dat de datum die het meeste gekozen is wint, en dat als iemand op deze datum niet kan pech heeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 10 maart 2015 Delen Geplaatst: 10 maart 2015 Waarom staat Amsterdam er niet tussen godverdomme! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 10 maart 2015 Delen Geplaatst: 10 maart 2015 Is het zo'n probleem dat ik dat doe? Het lijkt me gewoon slim om dat zo snel mogelijk te doen zodat iedereen het kan inplannen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 10 maart 2015 Delen Geplaatst: 10 maart 2015 Dat de meest gekozen datum wint lijkt me niet minder dan logisch. Dat hoeft niet specifiek vermeld te worden lijkt me. Gezien jij het wil organiseren lijkt me het wel zo logisch om ook alleen data te doen waarop jij kunt. Zitten er data tussen waarop je niet kunt? Dan haal ik die even weg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 10 maart 2015 Delen Geplaatst: 10 maart 2015 >Waarom staat Amsterdam er niet tussen godverdomme! Omdat dit datums zijn Labbers, niet steden. Oh en #fixhetforumpls Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 10 maart 2015 Delen Geplaatst: 10 maart 2015 Tja lastig te zeggen. Momenteel heb ik dus geen werk, maar dat kan zo veranderen. Hou gewoon deze datums aan. Als ik niet kan zet ik de restaurantreservering wel op iemand anders zijn naam, evenals een mogelijke reservering voor een activiteit als deze uitgezocht is. Dan post ik een kaart in dit topic voor de route, en dan kunnen jullie het vast wel vinden. Voor mij geld ook gewoon de regel dat als ik toevallig niet kan, maar heel veel andere mensen wel, dat ik dan pech heb. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 10 maart 2015 Delen Geplaatst: 10 maart 2015 Beter, hoewel ik de rest van die avond op die housewarming nog een paar keer dood gegaan ben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 10 maart 2015 Delen Geplaatst: 10 maart 2015 Data ingevuld, kan alleen 3 april niet (afgaande op de huidige agenda). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 10 maart 2015 Delen Geplaatst: 10 maart 2015 Je kunt het later gewoon aanpassen als er iets in je planning verandert. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.