Ga naar inhoud

Welke game speel jij nu?


as_if_i_care

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Vooral GTA Online. Ik wil ook aan Far Cry 3 beginnen, maar wacht nog even tot ik daar echt veel tijd voor heb. Ben net begonnen aan de eerste Jak and Daxter in HD. Ik heb ze nog nooit gespeeld, maar het doet me weer helemaal denken aan een goede game van vroeger. Toch jammer dat dit soort gameplay, en dit soort verhaal niet vaak meer voor komt. Hierdoor ben ik wel toch meer interesseert geworden in Knack. Ik vond hem al leuk, en heb hem op Firstlook gespeeld. Maar nu besef ik weer hoeveel fun dit soort games zijn, en hoe graag ik het modern wil zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Super Mario Sunshine. Op de een of andere manier nooit gespeeld, heb vanmiddag de 10ste Shine Sprite gehaald. Wel een gezellige game, maar ik kan nu al zeggen dat ie Super Mario 64 en Super Mario Galaxy nooit gaat evenaren. En tussendoor ook een beetje Fallout: New Vegas, maar ik denk dat ik die bewaar tot het echt koud is. Ik vind RPG's het gezelligst in de winter. :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...