Ga naar inhoud

Welke game speel jij nu?


as_if_i_care

Aanbevolen berichten

Me too. Vind hem zwaar tegen vallen. Was bijna bij het einde gekomen op de PSV, maar toen had me vriend hem verkocht. Dus ik was best blij met de HD remake er van. Gister gepiraat want je weet het maar nooit. Een grote teleurstelling. Game heeft een mooie HD remake gehad, dat wel. Maar gezichten zien er zo verschrikkelijk uit, zelfs die van Aveline. De stad is lelijk en niet levendig. Op de PSV neem je dit nog wel voor lief, maar op een grootscherm irriteer je je zwaar aan de free run opties. Als je door de stad loopt hoor je niemand iets zeggen, waardoor je eigenlijk alleen maar 24/7 de muziek hoort. De grootste teleurstelling is dan nog wel het verhaal. Nog nooit heeft een AC game zo'n slecht uitgewerkt verhaal gehad. **SPOILER** Je bent ineens een Assassin, maar waar strijd je nou voor? Ik ben er nog steeds niet achter. En de muziek is ook meh. Een beetje moeilijk te omschrijven, maar waar AC4 echte piraten muziek had, heeft AC:L een soort van Harvest Moon muziek, vooral als je in je mansion zit. Ja, op zich wel vrolijk, maar het past er niet bij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...