Ga naar inhoud

Welke game speel jij nu?


as_if_i_care

Aanbevolen berichten

Resogun. Al zowat vijftien uur er inzitten. Nog even wat coop doen met Orangmic en ik heb hem op 100%. Britjante game. In tijden niet zo veel genoten van zo'n 'simpel' spelletje. Tomb Raider: Definitive Edition. Ik was alweer vergeten hoe graag ik hem eigenlijk al op release had willen kopen. Hierdoor blij verrast, wat een beest van een game! Helemaal top, en onwijs mooi. Ik ben met de singleplayer nog bezig. De multiplayer heeft mij blij verrast. Ik heb er denk ik al zo'n 10 uur inzitten, en er gaan er zeker nog meer volgen. Voorafgaand hoorde ik eigenlijk alleen maar poep op de multiplayer, maar ik vind het zeer vermakelijk. Ik kan naast Gears en Uncharted ook eigenlijk sowieso niet een goede third person multiplayer bedenken... Omdat ik naast de plus games niks anders heb, kom ik hier echt heerlijk m'n tijd mee door. Ik snap wel dat als je KZ of BF hebt, het misschien een beetje zonde is om voor deze multiplayer te kiezen. Outlast. Nog maar net begonnen, maar weer zo'n briljant spel! De horror is fantastsich, en perfect afwerkt me de sounds. Het lijkt er op dat ik het gamen weer op aan het pakken ben. Ik gamede de laatste maanden bijna niks meer. De games die ik had, heb ik meestal verwaarloosd in een hoekje. Maar nu begin ik de lol er weer in te vinden, en wil ik ook echt m'n games weer volledig uitspelen en alle plezier er uit halen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Borderlands 2 Wow, wat heeft deze game mij verrast! Ik heb de eerste Borderlands maar heel kort gespeeld, het was saai en de omgevingen en de wapens waren niet afwisselend genoeg om mij in de game te houden. Dit hebben ze echt goed verbeterd, de omgevingen zijn afwisselend, de wapens zijn afwisselend en er zit eens een goed verhaal in! Ik weet nu al dat ik de komende tijd niet veel anders meer ga spelen en dat de platinum van mij wordt:D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Door een vrij groot gebrek aan games die mij aanspreken momenteel maar begonnen aan Gears of War Judgement... Moet zeggen qua singleplayer is het toch best goed te doen (zeker bij gebrek aan beter ^^), plus de basis-gameplay van Gears blijft gewoon geweldig! Toen het spel uit kwam alleen even de mulitplayer gespeeld maar dat vond ik toen zwaar tegenvallen waardoor de game gelijk in de kast belandde.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...