Ga naar inhoud

CdAB 84 [LXXXIV] VANDAAG IS ROOD


Geel

Aanbevolen berichten

>Dikke bmw mevrouw zocht naar mijn mening het publiek niet op naar kwam op voor haar rechten van haar zelf wn haar medeburgers. Je gaat bewust voor de dienstauto van de staatsecretaris staan op het moment dat hij weg probeert te rijden met 5 cameraploegen binnen een straal van 10 meter. Ten eerste maak je dan geen inhoudelijk punt maar vertoon je het gedrag dat we normaal van voetbalhooligans verwachten, ten tweede moet je dan wel héél erg dom zijn wil je niet doorhebben dat die shit die avond nog op TV verschijnt. En die oude vrouw was nooit grappig, toen niet en nu niet. Daarin ben ik in stil verzet, maar goed, jij bent niet half zo'n kutuser als lekkerviben.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 821
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zelfs als je eerste punt in zijn volledigheid klopt, vind ik dat het dikke bmw mevrouw heel goed te vergelijken is met die josti. Dan zoeken ze beide de publiciteit met hun achterlijke gedrag.Ik vind dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen gedrag en de consequenties daarvan. Trouwens door zo'n josti niet belachelijk te maken denkt hij straks nog echt dat hij leuk is en zitten we met een tweede jandino of uhurus. Maar ik ga doggyhair niet verder meer verdedigen, doet hij lekker zelf maar vanaf nu. Ik wil niet teveel publiciteitschade oplopen.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>vind ik dat het dikke bmw mevrouw heel goed te vergelijken is met die josti. Dan zoeken ze beide de publiciteit met hun achterlijke gedrag.Ik vind dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen gedrag en de consequenties daarvan. Huh, in principe is Facebook iets wat je deelt met een redelijk select groepje mensen. Waarschijnlijk heeft een facebookvriend dit ergens op geflikkerd. Dat is een beetje hetzelfde als naaktfoto's naar je vriend sturen en dat die dan op het internet verschijnen als de relatie uitgaat. Ja, het is niet zo handig om naakfoto's te versturen, maar nee, je zoekt niet bewust de publiciteit op. Dat doet je ex-vriend voor je.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...